ספקי אלכוהול בארץ ממליצים לקנות אלכוהול בכמויות גדולות לעסק.
לא, זה לא תכסיס שיווקי אלא המלצה מושכלת ומחושבת לעסק שלך.
אספנו לכם את הסיבות לכך שזו אכן הדרך הטובה ביותר לנהל את המלאי בבר ועל הדרך לחסוך כסף.
מחיר סיטונאי
זה לא סוד שהדרך המשתלמת ביותר לקנות מוצרים לעסק, היא דרך ספק אלכוהול רשמי. כאשר בעל עסק קטן ככל שיהיה קונה בכמויות גדולות הם יכולים להגיע למינימום ההזמנה שחברת האספקה דורשת. ההזמנה אמנם תהיה יקרה באותו הרגע, אך לטווח הארוך היא משתלמת לעסק. מה גם שכאשר מזמינים הזמנה גדולה פעם אחת, זה מוריד דאגה אחת מרשימת הספקים שלך לתקופה ארוכה. מה שנקרא WIN – WIN
אלכוהול לא מתקלקל
זה לא נכון לכל סוגי האלכוהול, למשל בירות כן מתקלקלות לאחר זמן רב. אבל רוב סוגי האלכוהול יכולים להחזיק על המדף לאורך שנים ארוכות. בגלל הסיבה הזו, לקנות שתייה חריפה בכמויות גדולות מחנות אלכוהול היא משתלמת אפילו יותר.
נקודה חשובה – לפני שאתם מבצעים הזמנה כזו וודאו כי יש לכם את האופציה לשמר את האלכוהול בדרך הטובה ביותר, למשל יין צריך להחזיק שוכב ובטמפרטורת חדר אירופאית (20 מעלות). בצעו הזמנת רכש לפי גודל המקום הפנוי שיש לכם להחזקתו ושימורו. המנעו מזריקה מיותרת המקרה הטוב ומלקוח שקיבל יין מחומצן במקרה הרע.
יין משובח במחיר מציאה
אם כבר מדברים על יינות, קניית אלכוהול בכמויות גדולות יכולה להניב לכם רווח מכובד בעתיד. לדוגמא, אתם קונים כמות גדולה של יין בשנת 2022. לאט לאט אתם יכולים להעלות את המחיר. בציר מוקדם משמעו יין משובח יותר! בצורה הזו, אתם קונים יין בזול ומוכרים אותו לאורך הזמן ברווח משמעותי שהולך וגדל, מבלי להפסיד יותר כסף.
מחיר לפי סועד
מכירת אלכוהול היא דרך מצוינת להגדיל את המחיר לסעוד במסעדה שלכם. ככל שיש למלצרים מגוון רחב יותר של אלכוהול להציע לסועדים, כך עולה הסבירות שהלקוחות ימצאו מה לשתות. נוסף על כך, כשקונים שתייה חריפה במחירים סיטונאיים, תרגישו יותר בנוח להצהיר על מבצעי אלכוהול בעסק שלכם. לקוחות שלוגמים את הטיפה המרה ידועים בחופשיות שלהם להוציא יותר כסף, כך שכולם זוכים.
טיפ אחרון לקראת ביצוע ההזמנה
קנייה בכמות גדולה של משקאות חריפים יכולה להיות דרך מצויינת לשפר את המכירות בעסק שלך. לרוב לקוחות יודעים מה הם אוהבים לשתות וכאשר אתה מעניק להם את האפשרות לבחור, הם יעשו זאת. עם זאת יש לציין כי בחירה מבין תפריט רחב מידי עלולה לבלבל את הלקוח ולגרום לו לוותר על המשקאות.
עצה שלנו: גוון בין סוגי המשקאות אך השאר אותם פשוטים לבחירה. למשל, תן ללקוחות אפשרות בחירה בין יין לבן, רוזה או אדום, אך אל תבקש מהם לבחור בין סוגי יינות אדומים.