בלונים ליום ההולדת

בין אם אתם מבוגרים ובין אם ילדים, תמיד כייף לקבל ולהעניק בלונים ביום הולדת או לקשט בהפתעה את הבית בבלונים.

את הבלונים ניתן לצרף למתנה נוספת ולשמח את החוגגים אף יותר.

המאמר יציע רעיונות להפתעות יום הולדת שונות עם בלונים.

 

דובי עם בלונים ליום הולדת

אם יש לחברה או לבת הזוג בקרוב יום הולדת, לא משנה מהו גילה, היא תשמח לקבל דובי גדול, פרוותי ונעים המחזיק צרור בלונים. באמצעות האינטרנט ניתן להזמין דובים בכל הגדלים והמידות בעיצובים שונים ולהפתיע במשלוח עם בלונים את בת הזוג. אפשרות נוספת היא להשאיר את הדובי עם הבלונים על המיטה ולהפתיע את בת הזוג כשהיא מגיעה הביתה מהעבודה.

 

מגש פירות עם בלונים

אחת המתנות היפות והבריאות ביותר הוא מגש פירות חתוכים וטריים, מעוצב ואיכותי שניתן לשלוח עם צרור בלונים לבני משפחה וחברים החוגגים יום הולדת. בחנות האקדמיה לפירות ניתן לשלוח מגש כזה עם בלון יפיפה ומעוצב מהליום או זר בלונים בצבעים, גדלים וצורות שונות כמו לבבות, הדפסים וכד'. זוהי מתנה מרשימה ומכובדת המתאימה לגברים ולנשים כאחד בכל גיל. משלוחי פירות עם בלונים ניתנים לשליחה בפריסה ארצית ומגיעים בשעה היעודה לכל בית בארץ.

 

זר פרחים עם בלונים

משלוח פרחים עם צרור בלונים הוא הפתעה מאוד משמחת ליום ההולדת לסבתא, לאמא, לאהובה ואפילו לחמות. בקליק אחד ניתן להזמין משלוח כזה שיגיע בדיוק בשעה וביום שאתם רוצים ויפתיע את החוגגות והחוגגים.

 

להתעורר עם בלונים

משפחות רבות מפתיעות את ילדיהם בבוקר יום ההולדת וממלאים את החדר שלהם בזמן שהם ישנים בבלונים. ומה רבה ההפתעה לקום בבוקר ולראות את החדר מקושט? מחווה כזו יכולה לשפר את מצב רוחם של הילדים ולהשפיע עליהם באופן חיובי לאורך היום. שלא נדבר על הביטחון והאהבה שהם חשים מהוריהם ומעריכים מאוד את המאמץ. אך לא רק ילדים יאהבו להתעורר עם בלונים. נסו זאת עם מבוגרים ותיווכחו.

 

סידורי בלונים ליום הולדת ולאירועים

באירועים רבים כמו בריתות או בר/בת מצווה מזמינים סידורי בלונים לשולחנות שמשאירים את האורחים פעורי פה. ישנם סידורים בעיצובים שונים ומגוונים בהתאם לתקציב. אפשרות נוספת היא לעשות כיתוב עם בלונים לקישוט המסיבה עם שם החוגג או החוגגת, או המספר של הגיל שלא פחות מרשים. בנוסף, ניתן לשלוח סידורי בלונים מיוחדים לחוגגים יום הולדת בבית או בכל מקום אחר. למשל, אם בת הזוג עובדת עד מאוחר ויש לה יום הולדת, היא תשמח לקבל למשרד זר או סידור בלונים מעוצב. הוסיפו לזה יין, דובי או מגש פירות והשמחה תהיה כפולה. לסיכום, כאשר אתם שולחים בלונים ליום הולדת עם מתנה נוספת אל תשכחו את הדבר החשוב ביותר. הכינו כרטיס ברכה וכתבו את הברכה היפה ביותר.

 

בלוני גז

אולי תאהבו גם את:

חנויות פופולריות
החנויות הכי מוכרות בישראל

בישראל, ישנן חנויות שפשוט לא ניתן להתעלם מהן. הן מרכיבות חלק מהתרבות הצרכנית שלנו, ומציעות מגוון רחב של מוצרים ושירותים שמציאתם בהן הפך לכמעט חובה.

קרא עוד »
מופע קסמים
לכבוש קהל בקסם, אמנות ומנטליזם

לכבוש קהל זו אמנות שדורשת כישרון, ניסיון ויכולת ליצור קשר עם הקהל. בין אם מדובר במופע קסמים, הופעת סטנד-אפ או מופע מנטליזם – המטרה היא לשעשע, להפתיע ולהנעים

קרא עוד »