בקבוק שומר קור וחום – מתנה מושלמת לעובדים שלכם

אם הגעתם לכאן, יש סיכוי שהעובדים שלכם כל הזמן מתלוננים שהם לא שותים מספיק מים. אם כן, אתם בוודאי תוהים איך אנחנו יודעים זאת. אין לנו מערכת לקריאת מחשבות או חפרפרות שמוסרות לנו מידע אודות העסק שלכם. יש לנו את חכמת ההמונים שמאפשרת לנו לדעת שמרבית העובדים בארץ לא שותים מספיק מים. בשורות הבאות נספק לכם את כל המידע אודות המתנה המושלמת לעובדים שלכם שתשנה להם ולכם את החיים.

 

רקע אודות כתיבת המדריך הנוכחי

מעסיקים תוהים לא פעם לגבי מתנה מושלמת ביותר לעובדים שלהם. יש מי שמחפשים מתנה יקרה, מתוך מחשבה שמתנה שכזו תגרום לעובד להיות מרוצה. אבל האמת היא שערכנו בירור מקיף בנושא עם עובדים מתחומים שונים והתברר לנו שרוב העובדים לא רוצים מתנה יקרה. הם רוצים מתנה שימושית.  יצאנו לפגוש את העובדים מהתחומים הבאים וקיבלנו מהם את הרושם שהם היו שמחים לקבל בקבוק שומר קור וחום במתנה מהמעסיק שלהם:

  • נציגי מענה טלפוני (שירות, מכירות וכו')
  • נהגים
  • פקידים ועוד

אם טרם יצא לכם לשמוע על המתנה המושלמת, כדאי שתמשיכו לקרוא ותכירו אותה מקרוב.

 

תכירו את המתנה המושלמת – בקבוק שומר קור וחום

אם טרם הכרתם את המתנה המושלמת לעובדים שלכם (שניתן להעניק אותה בכל עונה ובכל מזג אוויר, הגיע הזמן שתכירו אותה. הכוונה כמובן לבקבוק שומר קור וחום. סביר להניח שראיתם לא פעם בקבוק שומר קור וחום מסביבכם, אבל פשוט לא ידעתם שמדובר בבקבוק שכזה. ניתן לעשות בבקבוק זה 2 שימושים שונים. זאת אומרת, אפשר להשתמש בו כבקבוק ששומר על קור או כבקבוק ששומר על חום. כך שבבוקר אפשר לשתות בו קפה או תה ובשעות היום אפשר לאכסן בו מים קרירים.

 

איך אפשר להשיג את הבקבוק הזה?

את המתנה המושלמת אפשר להשיג לא פעם כחלק מחבילת קיט קיץ. אתם יכולים להדפיס על הפריטים שבחבילה את הלוגו של החברה, ובכך לא רק לאפשר לעובדים שלכם ליהנות משתיה צוננת או חמה, אלא גם לשווק על הדרך את העסק שלכם. אם תעדיפו לקנות את הבקבוק בלבד, ניתן להשיג אותו בחנויות של מתנות לעובדים.

 

איך תבחרו את הבקבוק המושלם עבור העובדים שלכם?

החלק שצפוי להוציא מכם לא מעט אנרגיות בעת רכישת בקבוק מסוג זה הינו בחירת העיצוב. שכן, יש לכם עובדים שמגיעים מרקעים שונים, בעלי מגדרים שונים וצרכים שונים ואתם צריכים למצוא את הבקבוק עם העיצוב המתאים ביותר עבור כולם. אנו מציעים לכם להתייעץ עם נציגי החנות הנבחרת ולציין בפניהם את הפרטים אודות העובדים שלכם, כדי שתוכלו לקבל את ההכוונה לרכישת הבקבוק המעוצב המתאים לכם ביותר. עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר לעומק את המתנה המושלמת לעובדים שלכם, מאחלים לכם שתבחרו נכון!

בקבוק שומר קור וחום

אולי תאהבו גם את: