הכירו את הפיצות הטבעוניות של פיצה סטורי שיצליחו לבלבל גם אתכם

פיצה היא מהמאכלים הפופולריים והאהובים ביותר בעולם, אצל מבוגרים וילדים כאחד. אם בחרתם אורח חיים טבעוני, יכול להיות שחשבתם שאתם צריכים לוותר על התענוג של פיצה טעימה ואיכותית. אנחנו פה בשביל לספר לכם שלא כך הדבר – קיימות פיצות טבעוניות שיזכירו לכם בטעמן את הפיצות המסורתיות! כך זה ברשת פיצה סטורי, שבה יש תפריט פיצות טבעוניות מגוון ביותר.

 

למה לבחור בפיצה טבעונית?

אם אתם מחפשים אפשרות לפיצה שלא פוגעת בסביבה, פיצה טבעונית היא התשובה. על ידי בחירה בפיצה טבעונית, תוכלו ליהנות מארוחה טעימה ומשביעה- שתורמת לכדור הארץ ולגוף שלכם. הפיצה הטבעונית של פיצה סטורי מיוצרת מהרכיבים הקלאסיים אך ללא תוספת מוצרים מן החי.

תחליף הגבינה של פיצה סטורי הוא כל כך טעים שהוא יצליח לבלבל אתכם ולחשוב שמדובר בגבינה חלבית- אך לא כך הדבר. על כן בחירה בפיצה טבעונית היא פתרון לאלה שרוצים להגן על כדור הארץ מבלי להתפשר על איכות. מצאו את הסניף הקרוב לביתכם באתר pizza-story.co.il.

פיצות טבעוניות

פיצה טבעונית חריפה

מחפשים פיצה עם שפע של טעם? הפיצה הטבעונית החריפה של פיצה סטורי היא הבחירה המושלמת עבורכם. הפיצה הטבעונית החריפה עשויה מרכיבים טריים ואיכותיים ומפוצצת בטעמים כיפיים, כמו פלפל חריף, רוטב עגבניות ועוד.

אלטרנטיבת הגבינה הטבעונית של פיצה סטורי נמסה בצורה מושלמת, מה שמעניק לפיצה את הטעם הקלאסי שלה ללא כל מוצרים מן החי. אז בין אם אתם טבעונים או סתם מחפשים לנסות משהו חדש, הפיצה הטבעונית החריפה יכולה לענות על התשוקה שלכם. נסו פיצה זו כדי לחוות איזון מושלם של תיבול וטעם בכל ביס!

 

פיצה טבעונית ללא גלוטן

למצוא פיצה טבעונית זה לא קל, אז זה בטח עוד יותר לא קל למצוא אחת ללא גלוטן. אך אל דאגה, רשת פיצה סטורי דואגת לכם. הפיצה הטבעונית ללא גלוטן של פיצה סטורי היא גם בעלת בצק ללא חיטה פריך וטעים, וגם בעלת חלופת גבינה מיוחדת ומושלמת.

הפיצה הטבעונית ללא גלוטן של פיצה סטורי מתאימה מאוד לכל אלה שיש להם מגבלות תזונתיות שלא רוצים להתפשר על הטעם. כך תוכלו ליהנות מחווית פיצה טעימה ונטולת רגשות אשם.

פיצות טבעוניות

פיצה טבעונית ישראלית

גם פיצה טבעונית יכולה לקבל את הטוויסט הישראלי שלה. בין אם גדלתם על פיצה-פיתה בבית עם תוספות של פטריות, זיתים ותירס או נהגתם לאכול תוספות אלה בכל יציאה משפחתית- פיצה ישראלית היא הפיצה האהובה והמוכרת, ועכשיו גם ללא רגשות אשם לטבעונים מביניכם.

בפיצה זו ניתן למצוא את כל היתרונות של הפיצה הקלאסית והמסורתית ביחד עם תחליף גבינה טבעוני שמצליח לשחזר את הטעם. אתם תופתעו לגלות שהגבינה היא טבעונית ובטוח תרצו לחזור לעוד!

פיצות טבעוניות

אולי תאהבו גם את: