פסח זה על האש! כך תתכוננו לעל האש השנתי בפסח

בין אם אתם חובבי מצות או מעדיפים מאכלים אחרים של חג החירות, פסח הוא החג לצאת החוצה ולבלות עם המשפחה תחת כיפת השמיים. מתוך מאות האפשרויות לפעילויות בזמן החג, רבים יבחרו לארגן על האש עם המשפחה והחברים. איך מתכוננים למאורע? מה כדאי לארגן? במאמר זה נברר את כל הפרטים בשביל להבטיח לכם אחר צהריים נעים וטעים.

 

 הרי בשביל מה יצאנו ממצרים

בואו, רוב החגים שלנו סובבים סביב אוכל. ומה רע? אין כמו ליהנות מארוחה טובה ביום חג עם אנשים אהובים. ואין יותר טוב מעל האש! כדי לארגן על האש רציני עם כל החברים או המשפחה המורחבת, תצטרכו לארגן מגוון אספקטים, מאוכל ועד כיסאות ובומרנג שיעסיק את הילדים.

מארזי בירות

רלוונטי לכל סוגי הסועדים

איזה כיף שכיום, ב-2023, כל אחד יכול ליהנות מארוחה בחיק הטבע. טבעוני או צמחוני? לא לדאוג, יש תחליפים מעולים. חובב בשר? המנגל קורא לך. מעדיף לשמור את הכול חלבי? פשטידות מגניבות וסלטים מרעננים יהפכו את הארוחה לטעימה ומשביעה. אבל רגע. לא רוצים רק מים. מה עם שתייה?

 

רגוע ושקט או מקפיץ ומעורר

לא משנה מי ומה, אתם בוחרים את האווירה. רוצים וייב רגוע ואיטי? תוסיפו מארזי בירות לשולחן השתייה, ושבו בנחת על גדת הנהר או מתחת לעץ, בזמן שהרוח נושבת בנעימים והכל שקט וכיפי. רוצים להרים את המסיבה? חפשו אלכוהול לרציניים במקומות שמוכרים מוצרים איכותיים ותרימו את המסיבה.

 

הכיף האמיתי למבוגרים

כמו כל דבר אחר, כדי למצוא אלכוהול משובח במחירים טובים צריך לחפש טוב. אבל וואי, כמה אופציות – איך נדע איפה למצוא את הכול? אז קבלו המלצה חמה: אם במשקאות כיפיים עסקינן, חריפים או לא, בלנד חנות משקאות אונליין הוא המקום בשבילכם – https://blend.co.il. שם תמצאו את כל מה שתצטרכו בשביל להרים על האש משובח, ועוד.

מארזי בירות

יש הכול ולכולם

חובבי בירה איכותית? קיבלתם. יותר בכיוון של יין טוב? גם את זה תמצאו כאן. גם אם אתם מחפשים להגיש משקאות עדינים יותר לצד הארוחה, תוכלו לבחור ממגוון עצום של שתייה קלה או מוגזת, כדי לוודא שלכל אחד מהמשתתפים יש משהו כיפי לשתות, מגדול ועד קטן. כמה נוח, לארגן לחבר׳ה מארז בירות או סיידר שווה, לקטנים מיצים, ולעייפים שבינינו משקאות קפה – והכול במקום אחד!

 

לסיכום

חג הפסח הוא הזדמנות נהדרת לצאת החוצה לפארק או לחורשה מיועדת, ולארגן עם כל המשפחה או החברים על האש חגיגי. כיום נוכל להתאים את האוכל שנגיש באירוע לכל סוגי הסועדים, לא משנה מה בחירתם – וזה כולל את תחום השתייה! ישנן עשרות אופציות מצוינות שיהפכו את המנגל למסיבה אמיתית, ועם הבחירה הנכונה גם הצעירים וגם מבוגרים יוכלו ליהנות ממשקאות מצוינים מכל הסוגים לצד הארוחה.

מארזי בירות

אולי תאהבו גם את:

חנויות פופולריות
החנויות הכי מוכרות בישראל

בישראל, ישנן חנויות שפשוט לא ניתן להתעלם מהן. הן מרכיבות חלק מהתרבות הצרכנית שלנו, ומציעות מגוון רחב של מוצרים ושירותים שמציאתם בהן הפך לכמעט חובה.

קרא עוד »
מופע קסמים
לכבוש קהל בקסם, אמנות ומנטליזם

לכבוש קהל זו אמנות שדורשת כישרון, ניסיון ויכולת ליצור קשר עם הקהל. בין אם מדובר במופע קסמים, הופעת סטנד-אפ או מופע מנטליזם – המטרה היא לשעשע, להפתיע ולהנעים

קרא עוד »