כך תתכננו את המסיבה המושלמת ליום ההולדת!

יום הולדת מושלם מורכב מעוגת יום הולדת, המון מתנות מרגשות, בלונים ושולחן ערוך בממתקים טעימים, צבעוניים ונפלאים. במאמר זה נלמד אתכם איך לתכנן את המסיבה המושלמת ליום ההולדת ובאיזה סוגי ממתקים הכי כדאי לכם לבחור כדי שיום ההולדת הבא שלכם יהיה הכי מושלם בעולם!

 

יש לי יום הולדת!

יום הולדת הוא היום המרגש ביותר בחייו של כל אדם בכל גיל, כך אנו מציינים את השנה שחלפה ויכולים לראות עד כמה גדלנו, מה הצלחנו להשיג במשך השנה החולפת ולהביע משאלה לקראת השנה הבאה. בכל תרבות נהוג לחגוג יום הולדת באופן קצת שונה אך בכל מקום זהו רגע של שמחה והתרגשות ובעיקר המון המון ממתקים. הממתקים המוגשים לשולחן נועדו בעיקר לשמח את האורחים הרבים אך גם לציין עד כמה מתוקה אנו רוצים שהשנה הבאה תהיה.

כדי לרכוש ממתקים עבור יום ההולדת ההולכת וקרבה, חשוב שהם יהיו פופולאריים, איכותיים מאד, טריים ובעיקר צבעוניים ומשמחים. ממתקים של סבתא הינה חנות ממתקים איכותיים מן המותגים המובילים שתמיד משמחים ונראים נפלא על כל שולחן.

חנות ממתקים

כך תתכננו את המסיבה המושלמת ליום ההולדת

תכנון יום הולדת מושלם מתחיל מבחירת היום והשעה הנוחים והמתאימים ביותר לכל האורחים, דרך בחירת העוגה הטעימה והמטריפה ביותר שקולעת בדיוק לטעם ולסגנון של חתן יום ההולדת, ובחירה קפדנית עד הפרט האחרון של ממתקים לאורחים החל ממגוון של סוכריות גומי ועד לסוכריות על מקל צבעוניות וטעימות. כך תתכננו את המסיבה המושלמת ליום ההולדת:

 

שלב 1 – הגדרת תקציב

לפני שתצללו לתכנון קבעו את התקציב שלכם, זה יעזור לכם לקבל החלטות מושכלות לגבי המיקום, בחירת הקישוטים, הבידור והאוכל. הקפדה על תקציב תבטיח רוגע נפשי והמנעות מכל מתח כלכלי ביום השמח שלכם.

 

שלב 2 – בחירת נושא

בחירת נושא למסיבת יום ההולדת מוסיפה ריגוש ולכידות לאירוע. קחו בחשבון את תחומי העניין והתחביבים של חתן יום ההולדת ובחרו נושא המשקף את אישיותו בין אם זה סרט אהוב, דמות ספציפית או קונספט מהנה וקשטו על פי הנושא.

 

שלב 3 – בחירת המקום

החליטו אם אתם רוצים לארח את המסיבה בבית או במקום חיצוני. קחו בחשבון את מספר האורחים ואת הנושא בעת בחירת המיקום. אם אתה בוחר במקום חיצוני, הקפד להזמין אותו זמן רב מראש כדי להבטיח את התאריך הרצוי.

 

שלב 4  – רשימת אורחים

ערכו רשימת אורחים בהתאם להעדפותיו של חתן יום ההולדת וכמות המקום שיש ברשותכם. ודאו שאתם מזמינים את כל החברים קרובים, בני המשפחה וכל אדם חשוב אחר. שלחו הזמנות זמן רב מראש תוך מתן כל הפרטים הדרושים כגון תאריך, שעה, מיקום ופרטים רלוונטיים נוספים

 

שלב 5 –  קישוטים

לקישוטים תפקיד מכריע ביצירת אווירה חגיגית. התאימו את הקישוטים לנושא הנבחר תוך שילוב מפות ומפיות בצבעים יפים, באנרים, בלונים ועוד. קישוטי 'עשה זאת בעצמך' יכולים להוסיף מגע אישי ולהציג לראווה את הכשרון הייחודי שלכם.

קישוטים

שלב 6  – בידור

קחו בחשבון את קבוצת הגיל ואת תחומי העניין של המשתתפים בעת תכנון בידור. ניתן לשכור תקליטן, להקה המופיעה הופעה חיה או הכן רשימת השמעה של שירים אהובים על חתן יום ההולדת. ארגן משחקים ופעילויות או שכור בדרן ימי הולדת כמו קוסם או ליצן לאורחים הצעירים יותר. הצבת עמדת צילום או יצירת אזור ייעודי לצילומי קבוצה מהנים יכולים להיות להיט.

 

שלב 7 –  התפריט

מזון ומשקאות הם מרכיבים חיוניים בכל מסיבת יום הולדת. החליטו אם תערכו קייטרינג לאירוע או תכינו את האוכל בעצמכם וערכו שולחן מקושט מלא בממתקים אהובים וטעימים. קחו בחשבון את ההגבלות וההעדפות התזונתיות של האורחים, וודאו שיש מגוון אפשרויות זמינות ואל תשכחו את עוגת יום ההולדת בהתאמה אישית לפי הנושא הרצוי.

 

לסיכום

תכנון מסיבת יום הולדת מושלמת דורש מחשבה, ארגון ותשומת לב לפרטים. על ידי ביצוע שלב אחר שלב תוכלו ליצור חוויה בלתי נשכחת ומהנה עבור חתן יום ההולדת ואורחיו. עם תכנון נכון, מסיבת יום ההולדת בטוח תהיה הצלחה מסחררת.

מסיבת יום הולדת מושלמת

אולי תאהבו גם את:

חנויות פופולריות
החנויות הכי מוכרות בישראל

בישראל, ישנן חנויות שפשוט לא ניתן להתעלם מהן. הן מרכיבות חלק מהתרבות הצרכנית שלנו, ומציעות מגוון רחב של מוצרים ושירותים שמציאתם בהן הפך לכמעט חובה.

קרא עוד »
מופע קסמים
לכבוש קהל בקסם, אמנות ומנטליזם

לכבוש קהל זו אמנות שדורשת כישרון, ניסיון ויכולת ליצור קשר עם הקהל. בין אם מדובר במופע קסמים, הופעת סטנד-אפ או מופע מנטליזם – המטרה היא לשעשע, להפתיע ולהנעים

קרא עוד »