לא קייטרינג ולא בופה – באירוע הבא נארגן שולחן שוק

אתם עומדים לפני אירוע ורוצים שיהיה מושלם. ארגון אוכל לאירועים יכול להיות כאב ראש לא קטן. הדבר הבא באירועים זה שולחנות שוק. היצתרון הגדול של שולחנות שוק,  הוא החיסכון שהם מספקים לבעל האירוע. אתם לא צריכים לדאוג למלצרים, קייטרינג ושולחנות בר. שולחן שוק הטרנד הבא והיתרונות שלו מובהקים, גם נעים ומרשים לעין וגם טעים לחיך… מה צריך יותר מזה?  חסכוני? זה גם חסכוני!

מה זה שולחן שוק?

הטרנד הבא באירועים זה שולחנות שוק. אם הייתם בתקופה האחרונה באירועים כנראה שנתקלתם בזה יותר ויותר. אירוע בו עומד שולחן שוק הוא אירוע בו המוזמנים מרגישים טוב, לא לחינם אומרים שהצבא צועד קיבתו… השולחן עומד, כל אחד יכול לבוא ולקחת איזה מאכל שמתחשק לו באותו הרגע ואין נוח מזה. אז מה זה שולחן שוק? מדובר בשולחן מלא כל טוב ללא עיצוב מיוחד.

למרות שהאוכל שעל השולחן לא עובר עיצוב מיוחד, הוא משובב עין ונראה מושך ומעוצב. כי מה יפה יותר משילוב הצבעים הטבעיים של הירקות, הבשרים והמאכלים הנמצאים על השולחן. הרעיון בשולחן שוק הוא העמדת שולחן ועליו מאכלים משביעים שניתנים לאכילה ללא הכנסה נוספת, הכל מוכן לאכילה, צריך רק לבוא ולקחת. תוכלו למצוא מגוון של שולחנות שוק. זה יכול להיות בשרי, פרווה או אפילו חלבי.

לא קייטרינג ולא בופה - באירוע הבא נארגן שולחן שוק

מה ניתן להניח על שולחנות שוק?

אם בחרתם ללכת על הכיוון הבשרי תוכלו להניח מגוון רחב של בשרים, שיפודים, ירקות חתוכים טריים, ירקות קלויים, צ'יפס, מתבלים, מאפים כמו בורקס, פריקסה, בייגל ועוד. שולחן פרווה יכול לכלול מגוון מאפים, סיגרים, בורקס, צ'יפס, פלאפל, ירקות צלויים, לחמניות, ביגל'ס, פשטידות ועוד. בשביל ליהנות מאופציה חלבית תוכלו להוסיף פיצות, גבינות מותכות חתוכות, דגים ועוד.

 

איפה מזמינים שולחן שוק?

ניתן להכין שולחן שוק לבד. זה אמנם דורש עבודה רבה כדי להכין את כל המאכלים, אך אין סיפוק גדול מזה. לא כל בעל אירוע יכול לקחת על עצמו להכין אוכל מספק לשולחנות שוק, ההמלצה שלנו היא דווקא על הסיר של אמא המונה צוות מנצח להפקת שולחנות שוק לאירועים קטנים והמוניים. כך תוכלו להגיע לאירוע כמלכים, בלי דאגות מיותרות, לאוכל יהיה מי שידאג באופן המקצועי ביותר.

 

כמה עולה להזמין שולחן שוק?

חשוב להבין כי גדלים של שולחנות שוק משתנים בין אירוע לאירוע כמו גם האוכל שמעליו. לא ניתן לקבוע מחיר באופן מוחלט כל עוד ולא יודעים מה השולחן יכלול. באופן כוללני ניתן לומר כי מחיר שולחן שוק נע בין 1,200 ₪ ל-6,500 ₪. שימו לב שהמחיר נע בהתאם לכמות המוזמנים, סוג האוכל, תאריך ההזמנה וכו'.

 

לסיכום

שולחן שוק הוא אמנם טרנדי באירועים, אך כפי שסיכמנו כאן ניתן לראות כי מדבר בפתרון נוח לבעלי אירועים.

לארגן שולחן שוק

אולי תאהבו גם את:

חנויות פופולריות
החנויות הכי מוכרות בישראל

בישראל, ישנן חנויות שפשוט לא ניתן להתעלם מהן. הן מרכיבות חלק מהתרבות הצרכנית שלנו, ומציעות מגוון רחב של מוצרים ושירותים שמציאתם בהן הפך לכמעט חובה.

קרא עוד »
מופע קסמים
לכבוש קהל בקסם, אמנות ומנטליזם

לכבוש קהל זו אמנות שדורשת כישרון, ניסיון ויכולת ליצור קשר עם הקהל. בין אם מדובר במופע קסמים, הופעת סטנד-אפ או מופע מנטליזם – המטרה היא לשעשע, להפתיע ולהנעים

קרא עוד »