מדוע כדאי לשפר שפה דרך תחומים שמעניינים אותך

התפתחויות טכנולוגיות בעשורים האחרונים, כמו האינטרנט והטלפון החכם, הפכו את העולם כולו לקטן הרבה יותר. תהליך הגלובליזציה שעובר העולם בשנים אלו הפך את האנגלית ושפות אחרות לנפוצות הרבה יותר. כיום, כמעט כל העבודות והמשרות מחייבות הבנה בסיסית של אנגלית. אז במידה ואין לכם אנגלית ברמה אליה אתם שואפים, גלו מדוע עיסוק בתחומים שמעניינים אתכם זו הדרך הטובה ביותר לשפר שפה.

 

כך לא תשתעממו

כאשר מנסים ללמוד נושא חדש, בין אם מדובר בשפה, מאמר או שפת תכנות, אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא הימנעות מהסחות דעת. הסחות הדעת הללו נמצאות בכל מקום: רעש של הודעה חדשה בטלפון, נביחה של הכלב של השכנים או סירנה של אמבולנס, כל אלו עשויים להקשות להישאר בריכוז כאשר אתם לומדים.

הדרך הטובה ביותר להתעלם מכל הסחות הדעת היא לבחור בתוכן שירתק אתכם. לכן, במידה ואתם מחפשים דרך לשפר את האנגלית שלכם, חפשו מאמרים או כתבות באנגלית בנושאים שמעניינים אתכם.

לא ישתעמם

לימוד כזה יסייע בפיתוח אוצר המילים הרלוונטי עבורכם

במידה ותבחרו ללמוד אנגלית דרך תחומים שמעניינים אתכם, בחירה זו עשויה לסייע לכם בדרכים נוספות. נגיד, לדוגמה, שאתם משפרים את האנגלית שלכם כי אתם מעוניינים להיות כתבי ספורט ובמסגרת העבודה תצטרכו לראיין שחקנים ומאמנים זרים. במידה ותלמדו אנגלית דרך קורס רגיל, זה בהחלט חכם ומבורך, אך לא בטוח שתרכשו מילים חדשות שקשורות לעולם הספורט.

לפיכך, לצד הלימוד בקורס, כדאי להקפיד על קריאת כתבות וראיונות ספורט באנגלית. כך תוכלו גם לשפר את האנגלית שלכם באופן כללי וגם לשפר את אוצר המילים הרלוונטי לתחום העיסוק שלכם.

 

אם תאהבו את מה שאתם לומדים, מן הסתם תתמידו בכך

הדבר החשוב ביותר כאשר מנסים ללמוד או לשפר שפה זו היכולת להתמיד. אם תלמדו שבוע שלם מסביב לשעון אבל תפסיקו ללמוד בשבוע שאחרי, לא תשיגו את התוצאה בה אתם מעוניינים. לכן, פחות חשוב כמה זמן תלמדו בכל יום, ויותר חשוב שתתמידו ותמשיכו ללמוד כל יום למשך פרק זמן ארוך. במידה ותלמדו את השפה דרך תחומי העניין שלכם, זה יסייע לכם להתמיד בלמידה וכך להגיע לתוצאות.

 

תצטרכו להוציא פחות כסף

יתרון נוסף בלמידת שפה דרך תחום עניין שלכם הוא שתידרשו להוציא פחות כסף על הלמידה, ככל הנראה. זאת משום שכשמדובר בתחום עניין שלכם, סביר להניח שלכם או לחברים שלכם יש חומרי קריאה רלוונטיים באנגלית על הנושא. כך תוכלו לחסוך סכום כסף לא מבוטל על רכישת חוברות וספרי לימוד ועדיין ללמוד שפה חדשה.

 

סיכום

בשורה התחתונה, במידה ואתם מעוניינים ללמוד שפה חדשה, הדרך האידיאלית היא לרתום לכך את תחומי העניין שלכם. זה יסייע לכם להתמיד בלמידה ולרכוש אוצר מילים רלוונטי, ימנע מכם להשתעמם ואף עשוי לחסוך עבורכם כסף.

שפה

אולי תאהבו גם את:

חנויות פופולריות
החנויות הכי מוכרות בישראל

בישראל, ישנן חנויות שפשוט לא ניתן להתעלם מהן. הן מרכיבות חלק מהתרבות הצרכנית שלנו, ומציעות מגוון רחב של מוצרים ושירותים שמציאתם בהן הפך לכמעט חובה.

קרא עוד »
מופע קסמים
לכבוש קהל בקסם, אמנות ומנטליזם

לכבוש קהל זו אמנות שדורשת כישרון, ניסיון ויכולת ליצור קשר עם הקהל. בין אם מדובר במופע קסמים, הופעת סטנד-אפ או מופע מנטליזם – המטרה היא לשעשע, להפתיע ולהנעים

קרא עוד »