הכל על מופע מנטליזם באירוע חברה

יש לכם אירוע מתקרב בחברה ואתם ממונים על בחירת המופע המרכזי שיבדר את הקהל? למזלכם לא צריך לחפש רחוק מדי – בחירה במופע מנטליזם יכולה להיות הנכונה והאידיאלית בשבילכם. אבל מה בעצם כולל מופע מהסוג הזה ומדוע הוא מומלץ כל כך לאירוע חברה? כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

 

מה עושה מנטליסט?

מנטליסט הוא אומן חושים ותעתועים, שיודע לעשות שלל טריקים של קריאת מחשבות, טלפתיה ועוד, זאת באמצעות קריאת שפת גוף, סאבטקסט וכדומה. המופעים כוללים בדרך כלל טריקים עם קלפים, תגליות על אנשים מהקהל ותרגילים משותפים פוערי פה. מומלץ מאוד לבחור אמן חושים לאירועים עסקיים ופרטיים מאחר ומדובר בחוויה כיפית וחד פעמית!

 

למה כדאי לבחור במופע מנטליזם לאירוע חברה?

קודם כל, בחירה במופע של מנטליסט לאירוע שלכם מבטיח הנאה רצופה. מדובר במופע משעשע, מבדר ומפתיע שיגרום לאנשים לדבר עליו זמן רב אחרי שהוא כבר נגמר. יתרון נוסף הוא שמדובר במופע שובר שגרה. העובדים בחברה שלכם רגילים לעבודה היומיומית שלהם, וכשאתם מארגנים אירוע למענם חשוב שהוא יהיה שונה. אומן חושים אכן יספק צורך זה.

יתרון נוסף של מופע מנטליזם הוא שהוא מתאים למגוון רחב של אנשים. החברה שלכם בטח מורכבת מאנשים בגילאים שונים ועם תחומי עניין מגוונים. כולם נהנים ממופע מנטליזם טוב, בין אם הם צעירים, מבוגרים, גברים, נשים, נשואים או רווקים. בדרך זו תוכלו לבחור מופע אחד שמתאים לכולם.

עוד סיבה מדוע מופע מנטליזם מתאים דווקא לאירוע של חברה, ארגון או בית עסק היא שהעובדים רגילים לראות אחד את השני בסיטואציות מקצועיות מסויימות. במופע מנטליזם יש אלמנט של שיתוף עם הקהל, וכך העובדים השונים יכולים להרגיש נינוחים יותר אחד עם השני ולראות את הקולגות שלהם במצבים שונים מהיומיום. דבר זה יכול לתרום רבות לעבודת הצוות, לשיתוף הפעולה ולמוטיבציה של העובדים בחברה.

 

איך לבחור במנטליסט הנכון לאירוע שלכם?

יש מספר דברים שאתם יכולים לעשות כדי לבחור את המנטליסט הטוב ביותר לאירוע. קודם כל, כדאי לצפות בעבודות קודמות ותיעודים מאירועים בהם המנטליסט הופיע. כך תוכלו לראות קטעים מהמופע המתוכנן ולראות אם זה מתאים לאופי האירוע שלכם. דבר שני הוא כמובן לקבל המלצות. בין אם זה מנהלים של ארגונים אחרים שהזמינו את המנטליסט לאירוע שלהם ובין אם זה חברים שעשו אירוע לילדים- יש שלל אנשים איתם תוכלו להתייעץ ועליהם אתם יכולים לסמוך.

לבסוף, הכי טוב זה לדבר באופן אישי עם איש המקצוע ולעשות שיחת תיאום ציפיות. כך תוכלו לדעת שאתם משדרים על אותו הגל ושכולם יודעים מה מצופה מהצד שלהם. המנטליסט יוכל באופן זה גם להתאים את עצמו לאופי האירוע ואתם תוכלו להבחין האם יש ביניכם תקשורת טובה.

אמן חושים לאירועים עסקיים

אולי תאהבו גם את:

חנויות פופולריות
החנויות הכי מוכרות בישראל

בישראל, ישנן חנויות שפשוט לא ניתן להתעלם מהן. הן מרכיבות חלק מהתרבות הצרכנית שלנו, ומציעות מגוון רחב של מוצרים ושירותים שמציאתם בהן הפך לכמעט חובה.

קרא עוד »
מופע קסמים
לכבוש קהל בקסם, אמנות ומנטליזם

לכבוש קהל זו אמנות שדורשת כישרון, ניסיון ויכולת ליצור קשר עם הקהל. בין אם מדובר במופע קסמים, הופעת סטנד-אפ או מופע מנטליזם – המטרה היא לשעשע, להפתיע ולהנעים

קרא עוד »