מחפשים דרך לפנק את העובדים? הנה רעיונות טעימים במיוחד

לעובדים שלכם מגיע להנות מפינוקים טעימים ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור את הדברים הטובים ביותר שאתם יכולים להעניק להם. פינוק לעובדים צריך טעים כמובן אבל גם מקורי כדי להעניק לעובדים שלכם משהו מפנק שלבד יהיה להם קצת קשה להשיג. אז הנה מספר רעיונות שיכולים לפנק את העובדים שלכם.

 

פינוק לעובדים

כאשר אנחנו רוצים לפנק את העובדים שלנו אנחנו צריכים לקחת בחשבון מספר שיקולים. חשוב לבחור בפינוק שיהיה מקורי, יפתיע את העובדים וכמובן ייתן להם תחושה שאתם חושבים עליהם. בנוסף, נסו לבחור פינוק שיתאים לכמה שיותר עובדים כדי שכולם יהיו מרוצים מהמתנה שלכם. אנחנו כאן עם מספר רעיונות שיכולים לענות על הצרכים הללו.

 

ארטיקים

ביום חם אין כמו ארטיקים כדי לפנק את העובדים שלכם. ארטיקים יכולים להגיע במגוון נרחב של טעמים כך שכל עובד יוכל למצוא בדיוק את הארטיק שהוא רוצה. תוכלו להעניק לעובדים שלכם ארטיקים בגדלים שונים, לבחור ארטיקים שמתאימים גם עבור מי שמקפיד על תפריט בריא וככה העובדים שלכם יוכלו להעריך את המאמץ שעשיתם עבורם.

 

בירות

בירה היא משקה שהולך ותופס פופולריות רבה בשנים האחרונות. בישראל קמות מבשלות בירה רבות ואתם רק צריכים לבחור אילו בירות להעניק לעובדים שלכם. הבירות יכולות להיות משקה נהדר בסיומה של ארוחת צהרים או בתור פתיחה לפגישת עבודה לילית, הבירה מתאימה כמעט בכל הזדמנות.

בחרו בירה של מבשלות ייחודיות כדי לשמור על מתנה מקורית שתפתיע את העובדים שלכם. כל מה שאתם צריכים זה רק לזכור להגיש אותה מספיק קרה, ולתת לעובדים להנות.

 

קפה

קפה הוא אולי המשקה שהעובדים שלכם שותים הכי הרבה, והגיע הזמן להפוך להם את החוויה של שתיית הקפה להיות איכותית הרבה יותר. השקיעו בעובדים שלכם מארז מפנק של פולי קפה איכותיים עם מטחנת קפה מקצועית מה שיהפוך להם את החוויה של שתיית קפה להיות משהו אחר ממה שהם הכירו. בחרו מארז קפה מגוון והפתיעו את העובדים שלכם.

 

פירות חתוכים

אם אתם מחפשים דרך מקורית אבל בריאה להפתיע את העובדים שלכם, מארז של פירות חתוכים זה בדיוק מה שאתם צריכים. למארזי הפירות ישנו מראה מרהיב ובנוסף הם מאפשרים לכם להעניק לעובדים שלכם פירות שכנראה יהיו קצת קשים להשגה בסופר. בחרו מארז פירות שמכיל פירות במגוון צבעים והעובדים שלכם לא ישכחו את המתנה הזו הרבה זמן.

 

לסיכום

לפנק את העובדים זה אינטרס שלכם בתור המעסיקים שלהם. כדי לעשות את זה בצורה כמה שיותר טעמיה ומקורית הבאנו לכם מספר רעיונות שיהפכו את ההתלבטות שלכם להיות קלה הרבה יותר. בחרו את הפינוק המתאים ביותר לעובדים שלכם והקפידו על כך שכמה שיותר עובדים יוכלו להנות ממנו. פינוק טעים זה בדיוק מה שצריך.

בחורים שותים בירה ביחד

אולי תאהבו גם את:

חנויות פופולריות
החנויות הכי מוכרות בישראל

בישראל, ישנן חנויות שפשוט לא ניתן להתעלם מהן. הן מרכיבות חלק מהתרבות הצרכנית שלנו, ומציעות מגוון רחב של מוצרים ושירותים שמציאתם בהן הפך לכמעט חובה.

קרא עוד »
מופע קסמים
לכבוש קהל בקסם, אמנות ומנטליזם

לכבוש קהל זו אמנות שדורשת כישרון, ניסיון ויכולת ליצור קשר עם הקהל. בין אם מדובר במופע קסמים, הופעת סטנד-אפ או מופע מנטליזם – המטרה היא לשעשע, להפתיע ולהנעים

קרא עוד »