שיש או נירוסטה? כך תבחרו את מטבח החוץ שיתאים לכם?

אם אתם אוהבים לארח הרבה אנשים, ויש לכם חצר או גינה צמודה לבית, אתם פשוט חייבים מטבח חוץ. אצלנו הישראלים כל אירוח מלווה גם באוכל טוב, ועדיף כזה שהכינו ממש לפני רגע. מטבח חוץ ישדרג בכמה רמות את יכולות האירוח שלכם, ותוכלו לשבת בחצר או בגינה יחד עם האורחים ולאכול בהנאה אוכל טרי שהוכן ממש עכשיו. הכנו לכם כאן מדריך קצר שיסייע לכם להכריע בדילמה: איזה מטבח חוץ עדיף, שיש או נירוסטה?

 

מה זה מטבח חוץ?

מטבח חוץ הוא באופן לא מפתיע, מטבח שנמצא מחוץ לבית. יותר ויותר ישראלים מארחים, ורבים חיים בבית עם חצר או עם גינה צמודה. כדי להקל על האנשים פותח רעיון מבריק: לבנות מטבח קטן בגינה או בחצר. כך יהיה אפשר להכין את האוכל, לארגן את כל הדברים, ואפילו לשטוף את הכלים, ממש צמוד למקום שבו אוכלים.

כבר לא צריך להתרוצץ בין הבית לחצר כדי להביא עוד כמה בקבוקי בירה או להוציא עוד שני סלטים. אפשר להכין הכל מראש במטבח החוץ ולאכול בנחת. יתרון נוסף הוא שריחות הבישול והטיגון נשארים בחוץ ולא משפיעים על הבית עצמו.

מטבחי חוץ

אז מה יש במטבח חוץ?

באופן כללי ניתן לעצב מטבח חוץ על פי מה שנוח לכם. לרוב, מטבח בסיסי יכלול כיור, משטחי עבודה, ומקרר. מכאן והלאה כל אחד מרכיב את מטבח החוץ שנוח לו. אפשר להוסיף למטבח החוץ מעשת, גריל גז, טבון, ועוד. הכל תלוי כמובן במה שאתם אוהבים לאכול ולהכין. בסופו של דבר, מה שחשוב הוא שתהנו מהמטבח ושהוא יסייע לכם.

 

מטבח חוץ משיש או מנירוסטה?

אז יצאנו להתייעץ עם המקצוענים מחברת אל קינצ'ו מטבחי חוץ והכנו לכם כאן כמה נקודות שיסייעו לכם בבחירה:

  1. מראה ותחושה – אין ספק ששיש נראה יותר טוב מנירוסטה. בנוסף, יש אנשים שמרגישים שנירוסטה משדרת תחושה של מטבח מוסדי.
  2. עמידות – מכיוון שמדובר על מטבח שעומד בחוץ חשוב לזכור שהוא חשוף לשמש וגשם, בשונה ממטבח ביתי. כאן יש לנירוסטה יתרון גדול, מכיוון שמדובר על סגסוגת מתכתית עמידה מאוד. היא מותאמת באופן אידיאלי למטבחי חוץ.
  3. היגיינה – היגיינה היא דבר סופר חשוב בקשר לאוכל. נירוסטה מהווה חומר ניטרלי ואנטי בקטריאלי, ולכן היא נמצאת בשימוש נפוץ מאוד בתעשיית המזון. גם התכונה הזו הופכת אותה לבחירה אידיאלית עבור מטבח חוץ.
  4. ניקיון – כמובן שמטבח חוץ גם מתלכלך יותר באופן טבעי, ואנו גם נכין בו דברים יותר מלכלכים מאשר במטבח ביתי. נירוסטה היא חומר קל מאוד לניקוי, ולכן יש לה יתרון עצום.

 

סיכום

מטבח חוץ הוא שדרוג מצוין לחצר או לגינה שלכם, ונירוסטה מהווה חומר אידיאלי למטבח החוץ שלכם בזכות העמידות, ההיגיינה, והניקיון. תתחדשו!

מטבחי חוץ

אולי תאהבו גם את:

חנויות פופולריות
החנויות הכי מוכרות בישראל

בישראל, ישנן חנויות שפשוט לא ניתן להתעלם מהן. הן מרכיבות חלק מהתרבות הצרכנית שלנו, ומציעות מגוון רחב של מוצרים ושירותים שמציאתם בהן הפך לכמעט חובה.

קרא עוד »
מופע קסמים
לכבוש קהל בקסם, אמנות ומנטליזם

לכבוש קהל זו אמנות שדורשת כישרון, ניסיון ויכולת ליצור קשר עם הקהל. בין אם מדובר במופע קסמים, הופעת סטנד-אפ או מופע מנטליזם – המטרה היא לשעשע, להפתיע ולהנעים

קרא עוד »