מים נקיים: 3 דרכים לשמור על התמי 4 נקי

לא מעט אנשים יאמרו שהם לא היו שותים בלי בר מים. בירושלים ובצפון, היכן שהמים נחשבים נקיים וטעימים יותר השימוש בבר מים כמו תמי4 ודומיו פחות נפוץ – אבל גם שם תוכלו למצוא מכורים לתמי4. שתייה מרובה טובה לבריאות עור הפנים, למערכת העיכול ובכלל – טוב לשתות הרבה. גם אם יש לכם בקבוק צמוד – חשוב למלא אותו כשהוא מתרוקן.

אבל כפי שכל מי שיש לו תמי4 בבית יודע, בר מים נוטה לצבור לכלוך מבפנים ומבחוץ. אף אחד לא רוצה לשתות מים מלוכלכים או ממכשיר שעושה רושם מוזנח. לכן ריכזנו עבורכם 3 דרכים לשמור על התמי4, או כל בר מים אחר שיש לכם, נקי ומצוחצח מבחוץ, ועוד דרך אחת לניקוי פנימי.

 

אפס מאמץ – החלפת פילטר

לא בכל בר מים יש פילטר. בבר מים עם כד, למשל, במרבית המקרים לא תמצאו פילטר. אם יש לכם בר מים שולחני – חשוב להחליף את המסנן שלו פעם בכמה זמן. חשוב להחליף מסנן לתמי 4 מעצם הגדרת התפקיד שלו – לסנן. כל הדברים שאתם רוצים מחוץ למים שלכם – נשארים על המסנן. לכן חשוב להחליף מסנן לתמי 4 באופן קבוע ומסודר.

 

עוד 3 דרכים לשמור על בר מים נקי

אז אחרי שהבנו איך לנקות את בר המים שלכם מבפנים – בואו נדבר על איך לשמור עליו נקי מבחוץ. ניקוי קבוע של בר מים מבחוץ יהפוך אותו למזמין יותר, בריא יותר ונעים יותר. כשחיפשנו דרכים לנקות בר מים, היה לנו חשוב להביא לכם אך ורק דרכים שאינן כוללות חומרים רעילים.

 

   1. חומץ חם

דרך אחת לנקות בר מים היא על ידי שימוש בחומץ חם. התהליך הוא פשוט – מרתיחים רבע כוס חוץ בסיר קטן או פינג'אן, טובלים מטלית נקייה (בזהירות!), מנקים את המכשיר ועוברים עליו שוב עם מטלית נקייה יבשה. לחומץ תכונות אנטי בקטריאליות, וחימום שלו עוזר לחטא את המכשיר בצורה מושלמת.

 

   2. חומץ ומים

דרך נוספת לנקות בר מים היא על ידי תמיסה של חומץ ומים פושרים ביחס של 1:1. החומץ, כאמור, מביא איתו את התכונות האנטי בקטריאליות שלו – והמים את התכונות המפרקות שלהם. גם כאן, מומלץ לעבור אחרי הניקוי הראשוני עם מטלית יבשה, כדי למנוע מהריח של החומץ לדבוק במכשיר.

 

   3. מלח לימון

עוד חומר כימי חזק ולא רעיל שאפשר למצוא בכל מטבח הוא מלח לימון. במלח לימון אנחנו נשתמש בדרך כלל כדי לנקות סירים או את הקומקום מבפנים – אך ניתן להשתמש בתמיסה של כף מלח לימון וחצי כוס מים פושרים לחטא, להבהיר ולנקות גם בר מים שולחני או עומד.

 

סיכום

לסיכום, לא קשה – אבל מאוד כדאי – לנקות את בר המים שלכם. כמובן, אסור לשכוח להחליף את המסנן באופן קבוע במכשירי תמי4.

 

מים נקיים

אולי תאהבו גם את:

חנויות פופולריות
החנויות הכי מוכרות בישראל

בישראל, ישנן חנויות שפשוט לא ניתן להתעלם מהן. הן מרכיבות חלק מהתרבות הצרכנית שלנו, ומציעות מגוון רחב של מוצרים ושירותים שמציאתם בהן הפך לכמעט חובה.

קרא עוד »
מופע קסמים
לכבוש קהל בקסם, אמנות ומנטליזם

לכבוש קהל זו אמנות שדורשת כישרון, ניסיון ויכולת ליצור קשר עם הקהל. בין אם מדובר במופע קסמים, הופעת סטנד-אפ או מופע מנטליזם – המטרה היא לשעשע, להפתיע ולהנעים

קרא עוד »