חולים על "על האש" משפחתי? שדרגו לעצמכם את איכות החיים!

"על האש" משפחתי יכול להיות אירוע מיוחד ומרגש, שבו מתאספים יחד כל המשפחה ומזמינים חברים נוספים לחגיגה של אוכל. בעזרת מטבחי חוץ תוכלו לשדרג את החוויה אפילו יותר וליהנות מאיכות בישול מקצועית ומאטרקציה לכל האורחים.

 

מטבח חוץ משדרג את חווית ה"על האש"

אוהבים להיפגש עם חברים בטבע ולעשות אירוע מנגל? עכשיו כבר לא צריך ללכת רחוק, ואפשר ליצור חווית מנגל מושלמת בבית באמצעות מטבח חוץ. מטבח חוץ כולל בדרך כלל גריל משוכלל או אפילו עמדת מעשנה יוקרתית שמאפשרת להכין בשר בצורות בישול מגוונות ומיוחדות.

באמצעות שימוש במטבח חוץ תוכלו להכין את כל האוכל בגינה, מא' ועד ת', כשכל האורחים והמשפחה איתכם. לא תצטרכו עוד להתרוצץ מהבית החוצה כדי לעשות אירוע "על האש" מפנק. מטבח חוץ הוא השדרוג המושלם למשפחות שאוהבות לארח.

 

מה צריך בשביל לעשות "על האש"?

בשביל אירוע "על האש" צריך קודם כל בשר! כיום ניתן למצוא בקצביות נתחים מיוחדים ויוקרתיים, שפעם נחשבו לאוכל שאוכלים רק במסעדות. תחום בישול הבשר בבית התפתח מאוד, וכיום אפשר למצוא אביזרים מיוחדים לבישול בשר שמתאימים לצלייה בבית כמו מד חום או שבבים לעישון.

את כל האביזרים האלה ניתן להוסיף לגריל כחלק ממטבח חוץ, ולהפוך את הבשר שתכינו למנה כמו של מסעדת בשרים. בנוסף, אירוע "על האש" טוב יכלול גם סלטים, מנות ראשונות ולפעמים גם מנות של תחליפי בשר לצמחונים או לטבעונים. הסלטים והמנות הראשונות מסייעים לעכל את הבשר בנינוחות ולכן חשוב מאוד לשלב אותם כחלק מהתפריט של האירוע שאתם מתכננים.

 

מה חשוב לזכור כשמתכננים "על האש"?

כשאתם מתכננים "על האש" חשוב לזכור כמה דברים חשובים, ובראשם לשים לב לאורחים שלכם. אם יש צמחוני או טבעוני בין האורחים חשוב מאוד לספק להם תחליף הולם כדי שירגישו חלק, ולא סתם "שיפודי ירקות" בנאליים. בנוסף, חשוב מאוד לזכור לנקות את עמדת העבודה לפני ואחרי הבישול.

בשר הוא חומר טבעי ולכן חרקים או ציפורים מאוד ישמחו לנשנש את שאריות האוכל. חשוב מאוד לנקות את העמדה כדי למנוע ממזיקים להגיע לגינה שלכם. בעזרת תכנון נכון, רכישת חומרי גלם איכותיים, וניקוי עמדת הגריל הביתית, תוכלו ליצור אירוע "על האש" שהחברים והמשפחה שלכם יזכרו לעוד הרבה זמן.

 

"על האש" משודרג במטבח חוץ איכותי

לסיכום, מי שאוהב אירועי "על האש" ירצה לשדרג אותם בעזרת מטבח חוץ משוכלל ומצויד לבישול בשר. מטבח כזה כולל בדרך כלל גריל, כיור, מקרר קטן ומשטח עבודה, כך שניתן להכין את הבשר כמו שצריך מבלי להסתייע במטבח פנים. אירוע "על האש" יהפוך למוצלח ומיוחד, ולא תצטרכו לנסוע רחוק בשביל בשר איכותי! מטבח חוץ הוא הבחירה המושלמת לכל משפחה שאוהבת לארח.

מטבח חוץ

אולי תאהבו גם את:

חנויות פופולריות
החנויות הכי מוכרות בישראל

בישראל, ישנן חנויות שפשוט לא ניתן להתעלם מהן. הן מרכיבות חלק מהתרבות הצרכנית שלנו, ומציעות מגוון רחב של מוצרים ושירותים שמציאתם בהן הפך לכמעט חובה.

קרא עוד »
מופע קסמים
לכבוש קהל בקסם, אמנות ומנטליזם

לכבוש קהל זו אמנות שדורשת כישרון, ניסיון ויכולת ליצור קשר עם הקהל. בין אם מדובר במופע קסמים, הופעת סטנד-אפ או מופע מנטליזם – המטרה היא לשעשע, להפתיע ולהנעים

קרא עוד »