באילו אירועים מתאים להביא ספק של מגשי פירות ומה השירות כולל?

מתכננים אירוע חשוב ומחפשים משהו ייחודי ומקסים? מגשי פירות הם הטרנד החדש של עולם האירועים! הם קלילים, בריאים, משדרים משהו מתוחכם ומתאימים מאד לאקלים הישראלי אבל הכי חשוב – הם פשוט ממש כיפיים! הצבעוניות והסידור המקסים של הפירות נותנים לאירוע אווירה חגיגית וממש משמחת והם טעימים, וואו כמה שהם טעימים. לאיזה אירועים הם מתאימים? איך הם ישדרגו כל אירוע ומה השירות כולל? כל התשובות לכל השאלות על המגשים הצבעוניים, המתוקים והבריאים!

 

לאילו אירועים יתאימו מגשי הפירות?

באופן עקרוני הם תמיד מתאימים! חשוב כמובן להתאים את הגודל ואפילו את הקונספט כי אפשר לעשות המון עם פירות. ניתן ממש לייצר עיצוב שמתאים בדיוק לקונספט של האירוע שלכם. תוכלו לראות פה דוגמאות מדהימות למגשים טעימים אתר מגשי פירות לאירועים.

 

חתונה!

כל חתונה טובה מלווה באוכל מדהים. כדי לשדרג את האוכל תמיד משקיעים הרבה בקינוחים. מגש פירות גדול, מושקע ומרשים יכול להרים את הקינוחים בחתונה לרמה אחרת. יחד עם ספק מגשי הפירות תוכלו להחליט על עיצוב קלאסי ומרשים שיאפשר לאורחים שלכם לנשנש פירות מתחילת האירוע או רק בסופו. קל לאכול אותם והם מתאימים אפילו כנשנוש על הרחבה. פירות לא מכבידים עלינו והם מתאימים כמו כפפה לשלב הריקודים. הם משתלבים מדהים עם קצת אלכוהול ומרעננים את האורחים בדיוק ברגע הנכון. חתונה

אירוע חברה!

רוצים לפנק את העובדים שלכם באטרקציה בלתי נשכחת? מגשי פירות זה התשובה שלכם. מגשי פירות מעודדים אכילה בריאה ונותנים אופציה מתוקה למי שאוכל בריא או שומר על המשקל. בנוסף הם מעולים לסמול טוק ובכך יכולים לתרום רבות לאירוע חברה מגבש. תוכלו להחליט על עיצוב המגשים עם הספק בהתאם לאופי האירוע והקונספט של האירוע. אם אתם עורכים את האירוע במקום כפרי תוכלו לעצב את המגשים בהתאם ואם האירוע נעשה במשרדי החברה תוכלו ללכת על עיצוב אורבני במראה מודרני ומלוטש יותר.

 

מסיבת רווקות!

מגשי פירות הם קלאסיים למסיבת רווקות שכוללת בדרך כלל אלכוהול ואוכל. זו דרך נהדרת לתת בוסט של אנרגיה בריאה למסיבה ולגרום לכל המשתתפות לנשנש קינוח מרווה ולא עתיר קלוריות. מסיבות רווקות הן בדרך כלל מאד צבעוניות ומה יותר טוב מאשר לשלב במסיבה את הצבעוניות של הטבע?

 

בריתות!

אחד האירוע המשמחים בחיים הוא ברית מילה או בריתה, תוכלו לעלות את הרמה של האירוע בקלות עם מגשי פירות טעימים. בנוסף אלה אירועים שבדרך כלל כוללים הרבה משפחות עם ילדים וכולנו נעדיף שהילדים יאכלו פירות מאשר עוגות מלאות בסוכר.

 

מה כולל השירות?

עיצוב לפי הקונספט ולפי מקום האירוע. על העיצוב תוכלו להחליט יחד עם ספק מגשי הפירות. בחרו בחברה טובה עתירת נסיון כך יהיו להם רעיונות רבים שיכולים להתאים לכם מאד. השירות כולל אספקה של כל הפירות, חתוכים ומוכנים לאכילה בעיצוב עליהם החלטתם. לרוב הפירות יגיעו ישירות מהחקלאים, כך שהמחיר יהיה מאד נוח! אז באירוע הבא שלכם בחרו במגשי פירות טעימים, בחרו משלל עיצובים צבעוניים. שיהיה לכם נשנוש טעים ונעים!

בריתות

אולי תאהבו גם את:

סלט קיסר
סלט קיסר – מתכון

סלט קיסר, או בשמו הלועזי "סלט סיזר" הוא אחד הסלטים המפורסמים בעולם, והפך לקלאסיקה ממזמן. למרות שהוא מוגש בדרך כלל במסעדות יוקרה כאשר מכינים אותו

קרא עוד »
סלט פירות
סלט פירות – מתכון

למזלנו, בישראל יש לנו מגוון עצום של פירות איכותיים, טריים, ומתוקים וכמעט כל אחד יכול ליצור לעצמו סלט פירות מהפירות האהובים עליו. בין אם אתם

קרא עוד »
ירקות
ירקות בתנור – מתכון

ירקות בתנור היא מנה מושלמת לאירוח, הן בגלל הקלות שבהכנתה, הן בגלל הצבעים השונים של הירקות, והן בגלל שזה פתרון מושלם לארוחה רגע לפני שהירקות

קרא עוד »