איך הוקמה מסעדת נוסרט ומה ניתן להזמין שם

מתרגשים לקראת הנסיעה לדובאי וכבר ביקשתם מכל החברים שלכם, שכבר הספיקו לבקר שם, לתת לכם מלא טיפים ולשתף אותכם באילו מקומות אתם חייבים לבקר. ואיכשהו, כולם פה אחד, סיפרו לכם שאת מסעדת נוסרט בדובאי לא מפספסים, גם אם נשארו לכם שעתיים לפני הטיסה חזרה.

אתם, שלא מגדירים את עצמכם כמכורי אינסטגרם או פייסבוק, לא פעילים מדי ברשתות חברתיות ולא יודעים במה מדובר ולמה אתם "חייבים, חייבים, חייבים" לבקר במסעדה זו.  טוב, מזל שאנחנו מכורי אינסטגרם ופייסבוק ומרעננים את הפיד כל רבע שעה – נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על המקום החם בדובאי – מסעדת נוסרט.

 

 חבר, מאיפה אתה מוכר לי?

נעים להכיר, נוסרט גוקצ'ה, שף, מסעדן ואושיית רשת לכל דבר. בנוסף להיותו שף, מדובר בדמות צבעונית ומלאת כריזמה, כוכב אינספור סרטונים וכינוי אחד מסקרן – salt bae. נוסרט גוקצ'ה מגיע מטורקיה, שם נולד למשפחה כורדית ענייה. מבלי שתהיה לו האפשרות לסיים את לימודיו בבית ספר, הוא פורש ומוצא את עצמו עד מהרה עובד כקצב, הכל על מנת לסייע למשפחתו לשרוד.

התשוקה לאוכל הייתה שם תמיד, אליה התווסף הניסיון, הידע שהוא צבר במהלך עבודתו ובתוספת תעוזה גדולה ואמונה בעצמו הוא פתח מסעדה, שעד מהרה הפכה להיות מוכרת גם מחוץ לגבולות טורקיה ואז צמחה לאימפריה של ממש. כיום, אנחנו מדברים על מסעדות בפריסה עולמית – בין ארצות הברית לטורקיה, בין יוון לאיחוד האמירויות והיד עוד נטויה.

 

 מה בתפריט?

לא ציפינו שמי שהתחיל בתור קצב ימכור לנו לחם, נכון? אז נכון, נוסרט גוקצ'ה בהחלט לא מוכר לנו לחם ובוחר להתמקד בבשר. מנות הדגל של המסעדה שלו הן מנות סטייק, אבל ניתן למצוא בתפריט גם מנות דג ופירות ים למיניהם.  אבל יש בשר ויש בשר. הסיפור של הבשר במסעדה של נוסרט זה לא רק האיכות של הנתחים, אלא גם אופן ההגשה ללקוח – הנתח מגיע לשולחן ונחתך לעיני הסועדים ומתובל מול העיניים שלהם במלח.

בקצרה, מדובר במחזה תיאטרלי של ממש וחגיגת בשר אמיתית.זו הפילוסופיה של נוסרט גוקצ'ה והוא מצליח להעביר אותה בצורה המדויקת במסעדות שלו ברחבי העולם.

 

 המוזהבים

אך, האם הבשר ה"רגיל" זה מספיק? לטעמנו כן, אנחנו רוצים את האיכות ולא מתמקדים בכל המסביב, אבל היי, אתם נוסעים לדובאי וזה אך ורק הגיוני שתבחרו בדברים המיוחדים שיש למסעדה להציע לכם. אז מה בתפריט המיוחדים? כל מנה כמעט, ניתן לקבל בגרסת הזהב שלה – עשויה בתוך מין מעטפת זהב המותאמת לאכילה.

 

 פורמט מחירים

משתנה ממקום למקום, תלוי במיקומה הגאוגרפי של המסעדה. כדאי להתעדכן מבעוד מועד בתפריט ובמחירים, אבל בגדול, תופתעו לטובה. גם אתם תחזרו ותספרו לכולם שמסעדת נוסרט לא מפספסים.

מסעדת Nosrat בדובאי

אולי תאהבו גם את:

מסעדה באילת
איך לבחור מסעדה כשרה באילת

אילת, עיר החוף הדרומית, מציעה חוויית בילוי אטרקטיבית במיוחד עבור זוגות, משפחות וקבוצות. העיר מספקת מגוון רחב של מלונות ומסעדות כשניתן למצוא מבחר בלתי מבוטל

קרא עוד »
סיור קולינרי
סיור קולינרי כזה עוד לא הכרתם

סיור קולינרי, האם זו דרך חדשה ומדהימה לחגוג אירועים משמעותיים עם המשפחה שלכם? מהם הדברים שחובה לעשות לפני שמזמינים סיור קולינרי? מהם המקומות הכי מדהימים

קרא עוד »