סיור קולינרי כזה עוד לא הכרתם

סיור קולינרי, האם זו דרך חדשה ומדהימה לחגוג אירועים משמעותיים עם המשפחה שלכם? מהם הדברים שחובה לעשות לפני שמזמינים סיור קולינרי? מהם המקומות הכי מדהימים בארץ לעשות סיורים כאלו? ולמה דווקא לבחור בסיור של עמרי אבידר.

 

סיור קולינרי בצפון

סיור קולינרי בצפון הינו סיור שבו ניתן לפגוש קהילות ותרבויות שונות המתגוררות בכפרים המאפיינים את האזור. הסיורים הללו מתאימים לחגיגות ימי הולדת, ימי גיבוש וכיף לעסקים וחברות וכן גם טיולי העשרה שתוכלו ללמוד מכל צעד שתעשו בסיורים.

 

מה כדאי לדעת על הגליל לפני הביקור בו

חבל הגליל:

  • מיקום: צפון הארץ.
  • גבול עם מדינות אחרות: לבנון.
  • מה יש בתוך חבל הארץ: עמק זבולון, עמק בית שאן, בקעת הירדן, עמק יזרעאל ועמק החולה.
  • מורכב מ: גליל עליון ותחתון ומופרד ע"י בקעת בית כרם.
  • הנקודה הגבוהה ביותר: הר מירון.
  • במה מתאפיין: נוף ירוק, פריחה באביב, גבעות ועמקים, מפלים ונחלים.

 

טעמים וניחוחות גליליים

כדי לגרות לכם קצת את מיצי הקיבה ולפתוח לכם את התיאבון להלן שלוש מנות ראשונות טעימות ובריאות במיוחד שניתן למצוא בכפרים הגליליים, רק אל תתמלאו עוד לפני שהמנה העיקרית מגיעה לשולחן.

  1. סלט טאבולה – סלט זה הינו במקורו מן המטבח הדרוזי, אך כיום הוא מתארח כמעט בכל בית בישראל בשל פשטות הכנתו וערכיו התזונתיים. הוא מורכב מסלט ירקות טריים מן הגינה בשילוב בורגול, עלי נענע רעננים ומיץ לימון סחוט מן העץ שבחצר.
  2. עלי גפן ממולאים – כמעט לכל עדה בארץ יש גרסא משלה לעלי גפן ממולאים, אך על הגרסה הגלילית עם צנובר טחון ועשבי תיבול כבר שמעתם?
  3. פלטת גבינות גליליות – המליחות המעודנת של הגבינות החצי קשות בשילוב עירית וזיתים,  והלאבנה המסעירה עם הזעתר ושמן הזית המקומי הופכות כל ארוחה לחגיגה אמיתית.

 

מה עוד אנחנו יכולים לעשות בשבילכם?

בנוסף לסיורים קולינריים בצפון אנחנו מתמחים בטיולים והפעלות המתאימות לילדים ולמבוגרים כגון ארגון תחרות בסגנון המרוץ למליון, סיורי חגים, טיולים קצרים או ארוכים בשבילי ישראל לבחירתכם, ותוכנית האוניברסיטה המטיילת שמציעה סדרת טיולים באווירה הקסומה של הגליל להבנה מעמיקה יותר של פנינות הטבע והתרבות של צפון המדינה היפה שלנו.

 

לסיכום

על מנת ליהנות מיום הולדת חוויתי יוצא מן הרגיל ויום גיבוש עובדים שלא יישכח במהרה פנו אלינו עוד היום ונתאים לכם את הסיור המושלם בשבילכם. תוכלו לבחור בין סיור קולינרי בצפון, תחרות בסגנון המירוץ למליון או אחד מסיורי השבילים בין הנופים הקסומים והפורחים של ארץ הגליל.

סיור קולינרי

אולי תאהבו גם את:

מסעדה באילת
איך לבחור מסעדה כשרה באילת

אילת, עיר החוף הדרומית, מציעה חוויית בילוי אטרקטיבית במיוחד עבור זוגות, משפחות וקבוצות. העיר מספקת מגוון רחב של מלונות ומסעדות כשניתן למצוא מבחר בלתי מבוטל

קרא עוד »