איפה אפשר להזמין עוגה ליומולדת באילת?

אילת, עיר החופש והנופש הנצחית של מדינתנו הקטנה. איזה כיף לנפוש באילת! אילת קסומה כל השנה בחורף, בקיץ, בסתיו ובאביב. באילת תמיד יש מה לעשות, אפשר למצוא אטרקציות מעולות שיש רק באילת כמו המצפה התת ימי או ריף הדולפינים ועוד. בנוסף לכל האטרקציות והכיף הגדול, יש גם קונדיטוריה מקומית מעולה עם מבחר ענק של עוגות ועוגיות מכל הסוגים ולכל חגיגה.

 

בואי נימלט מין הלגונות השקטות, בואי לאילת, לאילת…

לא משנה אם אתם תושבי אילת או מבקרי חוץ שהגיעו לאילת. על עוגות איכותיות וקינוחים מדהימים באילת לא מתפשרים. ולכן אם הגעתם לאילת ולאחד מהפרטנרים הנופשים אתכם יש יום הולדת או זה עתה השתחרר מהצבא או שבדיוק הודיע על הריון או כל סיבה למסיבה אחרת, זה הזמן להכיר מקום קסום בעל מבחר אדיר של עוגות קרם, עוגות בחושות, עוגות שמרים, עוגות גבינה ועוד.

 

איפה אפשר להזמין עוגת יום הולדת באילת?

כמגיעים לאילת ורוצים לחגוג יום הולדת, לסחוב עוגה אתכם מהבית זה בטח לא אופציה…  ובכל זאת אתם רוצים להפתיע עם עוגה אבל לא יודעים איפה הכי מומלץ לקנות עוגה באילת? לא מכירים מקומות באילת? לא להילחץ, יש קונדיטוריה באילת, אחת ויחידה שידועה בכל אילת בטיב מוצריה הכירו את  – עוגה צ'אגה.

בקונדיטוריה תוכלו למצוא כל עוגה אשר עולה בדמיונכם, עוגות שוקולד מעולות, עוגות גבינה מצוינות, עוגות שמרים, עוגות עגולות, עוגות פסים עוגיות בטעמים שונים והכל טרי ובעבודת יד וללא פשרות בשימוש חומרי הגלם הטובים ביותר.

 

לא רק עוגות ועוגיות מדהימות

מעבר לכך שעוגה צ'אגה היא ה – קונדיטוריה באילת שאותה כל האילתים מכירים וממליצים אלא גם אפשר להגיע למקום וליהנות מבית הקפה מהמם עם אווירה מדהימה ושירות אדיב מכל הלב. בבית הקפה אפשר לשבת על קפה ועוגה, אפשר ליהנות מכריכים מעולים ומסוגים שונים שמכינים במקום, ארוחות בוקר מפנקות ומאפים טעימים וטריים בכל יום.

הקונדיטוריה ובית הקפה פעילים בימים ראשון עד שישי כך שלאורך כל השבוע שאתם באילת תוכלו לתת קפיצה ולהתרשם במקום מהמבחר הרחב של העוגות והעוגיות שקיים במקום.

 

לסיכום

אחרי שיצאתם מאזור מכל איזור בארץ לכיוון אילת הדרומית והכיפית ובדרך עברתם בכל המקומות האפשריים גם כטיול כמו במכתש הגדול וגם כהתרעננות בכל מיני נקודות בדרך ואחרי שהגעתם למלון תשושים ועייפים זה בדיוק הזמן להתאושש ולתת קפיצה קטנה לקונדיטוריה ולבית הקפה –  עוגה צ'אגה ולקנות עוגות מעולות שיהיו לכם בחדר המלון גם אם אין לכם יום הולדת.

ואם אכן יש לכם יום הולדת או למישהו מהקבוצה שאתם איתה יש לו/ה יום הולדת זאת עוד יותר סיבה טובה להגיע למקום ולהתרשם מהמבחר הנהדר של כל העוגות שאתם אוהבים וכל העוגיות שכיף שיש בחדר במלון.

עוגת יום הולדת

 

אולי תאהבו גם את:

כדורי שוקולד
כדורי שוקולד – מתכון

כדורי שוקולד זה אחד מהקינוחים הנפוצים ביותר בקרב ילדים, אך הם בהחלט לא היחידים. כמעט ואין מבוגר שיצליח להתרחק או להתאפק מכמה כדורי שוקולד. זהו

קרא עוד »
סופלה
סופלה – מתכון

בין אם אתם מחפשים "צ'יט מיל" לאחר שבוע שלם של אכילה בריאה, ובין אם אתם סתם רוצים להתפנק על משהו מתוק ולהוכיח את יכולות האפיה

קרא עוד »
קרם ברולה
קרם ברולה – מתכון

הקרם ברולה הוא אחד הקינוחים האהובים בישראל, ובעולם בכללי. המנה מושלמת לאירועים קטנים מכיוון שהיא טעימה, אישית, ומתאימה גם לאנשים הרגישים לגלוטן. למרות ההנחה שניתן

קרא עוד »