אוהבים להכין בשר? אלו המוצרים שאתם צריכים במטבח

הכנת הבשר במטבח

הבשר הוא חלק משמעותי אצל משפחות רבות בארוחות הצהריים והערב. ישנם בתים אשר הכנת בשר היא אירוע מיוחד עבור חגיגות מסוימות, וכאלו שהיא דרך חיים ומאמינים בחשיבות הרבה של שילוב מאכלים הכוללים בשר כחלק מהשגרה היומיומית. מי שעבד עם חומר הגלם בשר, בצורתו הטריה, יודע כי הוא אינו קל בפעמים הראשונות להכנה.

הבשר דורש ידע מעמיק לגבי הבישול שלו, וכך גם לגבי הכנתו במטבח. כיוון שהוא חומר גלם ייחודי, יקר ובעל ערכים תזונתיים חשובים מאוד – יש להצטייד עבורו בכמה מוצרים הכרחיים למשפחות ובתים אשר מבשלות איתו. הכנסת ציוד המיועד להכנת בשר במטבח הביתי עשוי לשדרג את דרך העבודה והגישה לגבי הכנת מנות הכוללות בשר. את רוב המוצרים ההכרחיים ניתן למצוא בשיפה ועצה במחירים אטרקטיביים ונוחים.

 

סכין טובה

כיוון שהבשר הוא חומר גלם רך אך לא מתפרק, יש להשתמש בו על ידי סכין יציבה וטובה אשר מיועדת לחתיכת בשר. גם תחת קטגורית הסכינים ניתן למצוא כמה סוגים שונים של סכינים אשר כל אחד מיועד למען מטרה אחרת בבשר. רוב סכיני הבשר הטובים יהיו תחת קטגורית של סכיני שף המתאימים לשימושים רבים, ובמיוחד להכנת בשר.

ישנה סכין שצורתה קטנה יותר לעומת סכין רגילה ומטרתה היא לפרק את הבשר, ישנה סכין קצבים המיועדת לחתיכה עצמה של גוש הבשר וגם לה יש גדלים שונים רחבה יותר או פחות. למבשלים בבשר בשגרה השוטפת סכין קצבים אחת לפחות היא חובה בכדי להכין בשר במטבח. מטרתה העיקרית היא לחתוך את הבשר ואיתה הכי נוח ונכון לבצע פעולה זו, וניתן גם לקנות בכמה גדלים המתאימים לגדלים שונים של גושי הבשר וחלקיו.

 

בוצ'ר / קרש חיתוך

חיתוך הבשר דורך הפעלת כוח פיזי ולעיתים מסיבי, ולשם כך יש להצטייד בקרש חיתוך מסוג עץ מלא ואיכותי אשר יצליח להחזיק את כוחות פעולה זו. פירוש המילה בוצ'ר הוא קצב, ומכאן ניתן להניח כי על ידי הבוצ'ר מטפלים בבשר ומכינים אוכל שבסיס ליבו הוא בשר.

היום בוצ'ר הוא כמו קרש חיתוך העשוי עץ מלא ואיכותי שעליו עובדים רק עבור חתיכת בשר. בגלל שהוא מסיבי, חזק וכבד לרוב לא מתבצעים בו שימושים אחרים. כיוון שקרש החיתוך עשוי מעץ הוא משתלב נהדר גם כחלק מהגשת הבשר לשולחן האוכל.

 

תבלינים

תבלינים הם מרכיב חשוב בהכנת הבשר אך יש להשתמש בהם בכובד ראש ובקפידה, כיוון שאין אנו רוצים לאבד את הטעם הייחודי והטבעי של הבשר עצמו. השימוש במלח נפוץ מאוד כיוון שהוא חודר לבשר בצורה מופלאה ומושך אחריו תבלינים נוספים.

בנוסף, בעת בישול והכנת בשר הוספת עשבי תיבול כמו כמון, אבקת בצל, אורגנו ופפריקה יכולים להוציא מהבשר את טעמם הייחודי ולגרום לקפיצה משמעותית באיכות האוכל. ירקות טריים כמו בצל ושוב גם כן משמשים כתיבול נוסף עבור הבשר.

 

חנות תבלינים

אולי תאהבו גם את:

פלפלים ממולאי בשר
פלפלים ממולאים בבשר – מתכון

פלפלים ממולאים זה אחד הארוחות המנחמות והטעימות ביותר בהמון מטבחים שונים. זוהי מנה המורכבת מפלפל ממולא בכל טוב ובמגוון דברים כמו בשר, ירקות, גבינות, אורז

קרא עוד »
צ'ילי קון קארנה
צ'ילי קון קרנה – מתכון

צילי קון קרנה הוא מאכל נפוץ מאוד במטבח המקסיקני ובטקסס שבארצות הברית. ניתן לאכול מנה זו בווריאציות שונות, גם כמנה עיקרית בתוך בוריטו או טאקוס,

קרא עוד »
קרפצו
קרפצ'יו – מתכון

אחת המנות המוצלחות ביותר בכל מסעדה היא הקרפצ'יו. בגלל הטעמים המיוחדים שיוצאים מהמנה, רבים מתחמקים מהכנתה בבית, אך בהחלט לא בצדק וניתן לומר כי הטעמים

קרא עוד »