שווארמה ביתית: מתכון קצר וקולע

אם קניתם גריל חדש או שאתם פשוט רוצים להכין משהו שישבור קצת את שיגרת האוכל שלכם המאמר הזה הוא בשבילכם.

שווארמה ביתית – מתכון קצר וקולע, נדבר כאן על כל מה שאתם צריכים בשביל השווארמה שלכם מבחינת תבלינים וכמובן דרכים בהם תוכלו להכין את השווארמה.

 

המתכון לשווארמה ביתית:

  • 500 ג' – קילו פרגית.
  • כפית כורכום.
  • כף פפריקה.
  • כף כמון.
  • כף שום גבישי/6 שיני שום.
  • מלח ופלפל שחור.
  • בצל חתוך דק.
  • 2 כפות שמן.

 

הוראות הכנה:

מבחינת תבלינים אתם יכולים להיות מאוד גמישים ולשים בעיקרון דברים שאתם אוהבים אמנם בהחלט מומלץ לשים תבלינים חזקים שמתאימים לשווארמה כמו כמון וכורכום.

תוכלו להוסיף גם פטרוזילה וכוסברה במידה ואתם אוהבים למרות שלא נהוג אבל המתכון הזה קל ופשוט ואמור לקלוע ישירות לטעם שלכם.

לאחר שהפשרתם את הפרגיות יש לערבב אותם טוב טוב עם התבלינים ולהוסיף להם בצל שחתכם ולהשרות את הפרגיות בתבלינים בין חצי שעה לשעה במקרר.

 

דרכי הכנה:

את השווארמה שלכם אתם יכולים להכין במספר דרכים:

אפשר פשוט לטגן את הפרגיות בשמן על המחבת לזמן קצר שלא יעלה על 10 דקות

ניתן להכין אותה על האש באמצעות הרגיל שלכם

ניתן להכין את השווארמה בתנור ואלו פחות או יותר הדרכים הבסיסיים באמצעותם תוכלו להכין שווארמה עבור חבריכם או המשפחה שלכם.

אם אתם רוצים לקחת את זה שלב אחד קדימה תוכלו לקנות מתקן שווארמה ייעודי עליו תוכלו להלביש את הפרגיות שתיבלנתם ולתת לפרגיות להתבשל בקצב שווארמה ובעצם להכין ולהגיש שווארמה לא פחות טובה מהמקורית.

ישנם מתקני שווארמה שונים במחירים כאלו ואחרים אמנם יש גם מתקני שווארמה פשוטים שבהחלט יכולים להתאים לצרכים שלכם ולא תצטרכו להשקיע יותר מדי כסף.

אז אם בא לכם שווארמה ולא בא לכם ללכת לקנות לאפה שווארמה מתחת לבית או לקנות שקית של שווארמה קפואה אתם בהחלט יכולים להכין את זה בעצמכם.

זה יכול להיות מנה מגניבה בארוחת שישי או משהו טעים לאכול עם החברה כשרואים משחק. תמיד חשוב לשבור שגרה עם מה שאנחנו אוכלים ושווארמה ביתית יכולה בהחלט לעשות זאת.

המתכון שהבאנו לכם כאן מאוד פשוט וככל הנראה שחוץ מפרגיות לא תצטרכו לקנות יותר מדי מצרכים. ייתכן בהחלט שמתקן שווארמה יוכל להיות מוצר לכדי לכם לשקול אם תרצו להכין באופן קבוע שווארמה לאירועים כאלו ואחרים. לאתר BBQ לחצו כאן

אולי תאהבו גם את:

פלפלים ממולאי בשר
פלפלים ממולאים בבשר – מתכון

פלפלים ממולאים זה אחד הארוחות המנחמות והטעימות ביותר בהמון מטבחים שונים. זוהי מנה המורכבת מפלפל ממולא בכל טוב ובמגוון דברים כמו בשר, ירקות, גבינות, אורז

קרא עוד »
צ'ילי קון קארנה
צ'ילי קון קרנה – מתכון

צילי קון קרנה הוא מאכל נפוץ מאוד במטבח המקסיקני ובטקסס שבארצות הברית. ניתן לאכול מנה זו בווריאציות שונות, גם כמנה עיקרית בתוך בוריטו או טאקוס,

קרא עוד »
קרפצו
קרפצ'יו – מתכון

אחת המנות המוצלחות ביותר בכל מסעדה היא הקרפצ'יו. בגלל הטעמים המיוחדים שיוצאים מהמנה, רבים מתחמקים מהכנתה בבית, אך בהחלט לא בצדק וניתן לומר כי הטעמים

קרא עוד »