האם עדיף לקנות בשר בסופר או במעדנייה

עבור כל מי שאוהב בשר, קנייה של בשר איכותי יכולה להפוך ארוחה טובה לארוחה מעולה.

לרוב אנשים רבים מתלבטים האם לקנות בשר כאשר הם נמצאים בסופר, מכיוון שלעיתים ללכת לאטליז היא מטלה נוספת עבורכם ודורשת מהם מאמץ שלא תמיד יש להם פנאי לכך.

אך קנייה של בשר איכותי, צריכה להיות ללא שום פשרה על מנת לקבל את המנה המנצחת.

 

בשר בסופר

הבשרים בסופר לרוב הם טובים, ובסופרים מסוימים אפילו יש מבחר של סוגי בשר לא מבוטלים. אך לא תמיד תוכלו להשיג את כל סוגי הבשר שאתם רוצים לארוחה שלכם, במיוחד אם מדובר בארוחת בשרים מרשימה שתרצו להכין לאורחים מיוחדים.

הבשרים בסופר בדרך כלל מגיעים לפי דרישה של הקונים באזור, ולעיתים בימים מסוימים בשבוע ההיצע יחסית דל. חשוב לזכור שהבשרים בסופר, הם עוד מחלקה בסופר ולא ההתמחות העיקרית של הסופר, לכן המבחר הוא בסיסי בלבד. להבדיל ממעדניה, שהבשרים בה הם תמיד איכותיים ולא מתפשרים על איכות.

 

בשר ממעדנייה

בשר ממעדניה הוא סיפור אחר לגמרי מהבשר בסופר. כאשר אתם מגיעים למעדניה, אתם יכולים להנות ממבחר עצום של סוגי בשרים. אנשים העובדים במעדניה הם אנשים שהתחום העיקרי שלהם הוא קצבות, והם יודעים בדיוק איך לחתוך לכם את הסוג הבשר שאתם רוצים וכמובן להמליץ לכם על סוגי בשרים שונים ומגוונים מאלה שבחרתם עד היום.

מלבד מקצוענות ומבחר של סוגי בשרים, כל הבשרים במעדניות הם טריים והתחלופה שלהם מהירה, מכיוון שאנשים שמגיעים למעדניה, קונים בעיקר את הבשרים. כך שהתחלופה היא מהירה וכך הבשרים שומרים על טריות. ישנן מעדניות מוצלחות מאוד בארץ, אבל אם אתם באילת למשל, מומלץ מאוד לגשת למקום כמו מעדנייה באילת ולרכוש לעצמכם סוגים של בשרים מובחרים ולעשות מנגל על שפת הים המדהים של חופי אילת.

 

סופר או מעדניה

כפי שכבר נאמר, מעדניה לעומת הסופר מתמחה בעיקר בבשרים וכך תקבלו את השירות הטוב והמקצועי ביותר בנושא. נכון, קנייה ש בשר יכולה להיות נוחה מאוד עבור אנשים מסוימים, שכבר נמצאים בסופר ומעדיפים לקנות את הבשרים שלהם שם כחלק מקנייה מרוכזת. אך האנשים האלו ודאי לא קנו במעדניה איכותית שהייתה משנה את דעתם לגמרי וההשקעה לגמרי שווה את זה.

קנייה של בשרים ממעדניה היא שונה לחלוטין בקניה של בשרים בסופר רגיל. המבחר הוא רחב מאוד, טרי מאוד, ותוכלו לקבל המלצות של האנשים שהכי מבינים בתחום. אם אתם אוהבים בשר, אל תהססו, והשקיעו בבשר טוב ממעדניה טובה.

 

לסיכום

קניה של בשר בסופר יכולה להיות מאוד נוחה עבור אנשים רבים, אך במעדניה יש מגוון רחב של אופציות שלא קיימות בסופר השכונתי שלכם. במעדניה תוכלו לקבל שירות מצוין מקצבים מקצוענים בתחום ולהנות ממיטב הבשר שיש בארץ. אחרי שתטעמו בשר ממעדניה איכותית, גם לכם לא יהיה ספק. בתאבון!

 

סטייק

אולי תאהבו גם את:

פלפלים ממולאי בשר
פלפלים ממולאים בבשר – מתכון

פלפלים ממולאים זה אחד הארוחות המנחמות והטעימות ביותר בהמון מטבחים שונים. זוהי מנה המורכבת מפלפל ממולא בכל טוב ובמגוון דברים כמו בשר, ירקות, גבינות, אורז

קרא עוד »
צ'ילי קון קארנה
צ'ילי קון קרנה – מתכון

צילי קון קרנה הוא מאכל נפוץ מאוד במטבח המקסיקני ובטקסס שבארצות הברית. ניתן לאכול מנה זו בווריאציות שונות, גם כמנה עיקרית בתוך בוריטו או טאקוס,

קרא עוד »
קרפצו
קרפצ'יו – מתכון

אחת המנות המוצלחות ביותר בכל מסעדה היא הקרפצ'יו. בגלל הטעמים המיוחדים שיוצאים מהמנה, רבים מתחמקים מהכנתה בבית, אך בהחלט לא בצדק וניתן לומר כי הטעמים

קרא עוד »