הכירו את המתכון המושלם להכנת שייק פירות קפואים

אם בעבר היינו צריכים לטרוח על מנת להכין שייק פירות, היום הכול פשוט וקל. בעבר או שהיינו קונים את השייק ממסעדה או דוכן או שהיינו הולכים לסופר – בוחרים פירות, בוחנים אותם, סוחבים אותם הביתה, מתחילים לקלף, לחתוך, לקצוץ ומכינים את השייק. באמצעות פירות קפואים, ניתן להכין שייק פירות טעים, כיפי ומרענן באמצעות מתכון מושלם להכנת שייק פירות קפואים.


המתכון המושלם להכנת שייק פירות קפואים, צאו לדרך!

1. בחרו את הפירות הרצויים לשייק שלכם

כל אחד אוהב פירות אחרים וכל אחד אוהב שילובים שונים של פירות אך לא משנה במה תבחרו הדרך להכנת פירות קפואים לשייק היא קלה.

הנה כמה שילובים מוצלחים:
* מנגו, בננה, מלון.
* תות, בננה.
* קוקוס, פסיפלורה וליצ'י.
* אבטיח, קיווי, ודובדבן.

 

2. בחרו את הבסיס לשייק שלכם

שייק יכול להיות מבוסס על מים, חלב או תפוזים. אם תבחרו לסחוט במקום את התפוזים, תיהנו משייק יותר בריא עם פחות אחוזי סוכר ותיהנו מטריות מקסימלית.

 

3. הוסיפו תוספות מיוחדות

תוכלו להוסיף, תמר או זרעים מיוחדים. כל הוספה של תוספת תהפוך את השייק מפשוט למיוחד והטעם יהיה בהתאם.

 

4. ערבבו, שקשקו וערבב שוב

הכניסו את כל התכולה לתוך בלנד והתחילו לערבב. אחרי שערבבתם ושקשקתם היטב, מזגו את השייק לתוך כוס גבוהה. הוסיפו קש, אולי איזו מטריה קטנה בצד – וקיבלתם שייק קיצי ומושלם העשוי מפירות קפואים!

 

מתכונות שונים – פירות קפואים שונים

כפי שהסברנו, כל אחד אוהב פירות שונים בשילובים שונים ולכן עם מבחר ענק של פירות קפואים תוכלו להכין אין סוף שייקים, בשילובים שונים, עם בסיסים שונים ותוספות שונות. תוכלו בכל יום לפנק את עצמכם בשייק כיפי ומרענן אחר.

 

למה לבחור פירות קפואים על פני פירות טריים?

פירות טריים יכולים להתקלקל

לאחר מספר ימים הפירות הטריים שקניתם יכולים להתקלקל. כתוצאה מכך בזבזתם כסף וזמן על קנייתם וגם לבסוף לא הכנתם מהם שייק. פירות קפואים הם טריים והם נשארים לאורך זמן בהקפאה.


מבחר גדול ומגוון

לא בכל עונות השנה תוכלו למצוא את כל הפירות, טריים וזמינים להכנת שייק. בנוסף, לא כל ירקן יחזיק את כל הפירות. לכן, שימוש בפירות קפואים יפתור את הבעיה. הפירות הקפואים הם טריים ואת כל המבחר תוכלו למצוא תמיד, בכל עונות השנה.

 

פירות קפואים זולים יותר

ידוע כי פירות הם מרכיב יקר ולכן פירות קפואים יכולים לחסוך הרבה כסף. בנוסף, ניתן לרכוש פירות קפואים בכמות גדולה.

 

לסיכום, הכנת שייק הפירות המושלם

ניתן להכין שייק פירות מפירות טריים אך מדובר על הרבה עבודה. הכנת שייק פירות מפירות קפואים יבטיח לכם טעם זהה וטעים עוד יותר, הכנה קלה מהירה, שימוש לאורך זמן ומה שבטוח בכל פעם שתרצו לשתות שייק מרענן – הוא יהיה זמין לכם.

משקה

 

אולי תאהבו גם את: