4 מתכונים מתוקים למגשי אירוח

אם אתם רוצים להפיק אירוע מושלם חשוב שתדאגו מבעוד מועד להכנת אוכל שירענן את לב האורחים ויהווה שדרוג מוצלח לאירוע שלכם.

כולם אוהבים דברים מתוקים, ולכן מדובר באפשרות המומלצת ביותר להכנת מגשי אירוח.

במאמר זה נפרט- 4 מתכונים מתוקים למגשי אירוח שיהפכו את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח.

 

כל מה שצריך לדעת על מגשי אירוח

אנשים רבים מתלבטים בנוגע לסוג האוכל שכדאי להגיש באירוע. בין אם מדובר באירוע עסקי, יום הולדת לקרוב משפחה, בריתה או חגיגה אחרת כלשהי, חשוב להשקיע מחשבה בסוג האוכל שמגישים. אחת האפשרויות הטובות ביותר להגשת אוכל באירוע היא שימוש במגשי אירוח: מדובר בפתרון מושלם לצורך הגשה של אוכל באירועים לא המוניים מדי, ללא צורך בשימוש במזלגות משום שמדובר ב- "פינגר פוד" – מנות קטנות ואסתטיות לעין. על מגשי אירוח אפשר להגיש סוגים רבים של אוכל, ובמיוחד אוכל מהסוג המתוק, שאנשים אוהבים, ושישאיר להם טעם של עוד.

 

סוכריית שוקולד על מקל: מתכון מתוק לאלו שאוהבים להפתיע

אנשים רבים מכירים ואוהבים סוכריות על מקל, אך להפוך את הסוכריה המתוקה לסוכרית שוקולד מהווה שדרוג אמיתי למתכון הפשוט. להכנת הסוכריה תצטרכו להשתמש בשוקולד, שמנת, חמאה, ולציפוי תשמתשו באגוזים קלויים וסוכריות צבעוניות. על ידי הכנת גנאש מהמצרכים ושימוש במקל סוכרייה, תהפכו את השוקולד לסוכריה על מקל.

 

מוס שוקולד לבן עם תותים: מתכון קלאסי ומרענן

מוס השוקולד יסודר בכוסות קטנות ואסתטיות לעין. על ידי שימוש בשוקולד לבן ושמנת תוכלו להכין את הבסיס, ולהוסיף לו תות, פירות יער, ג'לטין וסוכר לייצוב המוס. ניתן לקשט את המוס עם מקלות קדאיף שמוסיפים אסתטיות לכוסות הזכוכית, ולהגיש על מגשי אירוח לאורחים את המוסים המוכנים.

 

קופסת טראפלס מפנקים: צורת הגשה מסקרנת וחדשנית

אם אינכם רוצים להסתפק במגשי אירוח רגילים תוכלו להוסיף קופסה חגיגית ולסדר בתוכה טראפלס. מדובר בטראפלס שמוכנים משוקולד מריר עם ניחוח קל של תפוז שמוסיף חיוניות למתכון. למתכון תצטרכו להשתמש בשמנת מתוקה, גרידה של תפוז, שוקולד מריר, חמאה וקקאו. המתכון פשוט למדי ובסופו יהיו לכם טראפלס שתוכלו לסדר בקופסה מפוארת לצד מגשי האירוח האחרים.

 

דיסקיות תפוחים: מתוק וגם בריא

אם ברצונכם להוסיף עוד קינוחים מתוקים מלבד תצורות שונות של שוקולד, תוכלו להכין דסקיות תפוחים בניחוח קינמון: מדובר בקוביות בצק פריכות בתוספת גנאש שוקולד לבן ודסקיות תפוחים. מסדרים הכול יחד על מגש אירוח ונהנים מתוצאה טעימה וצבעונית.

 

לסיכום

שום אירוע לא יכול להיות מושלם ללא הגשה של אוכל מתאים. מגשי אירוח הינן אפשרות טובה להגשת מאכלים מסודרים במנות קטנות שהאורחים יכולים להנות מהן. הגשת מאכלים מתוקים באירוע תשמח את לב האורחים ותגרום לאירוע להיות בלתי נשכח. מדובר במתכונים פשוטים להכנה, אסתטיים וטעימים.

 

גלידה

אולי תאהבו גם את: