כמה זמן לוקח לבשל מלוחיה

מי שגילו את המלוחיה, המאכל הלאומי של מצרים, מחפשים לא פעם מידע שנוגע להכנתו. עובדה זו הגיעה אלינו לאחר שקיבלנו מספר רב של בקשות מצד גולשים שהתעניינו בנושא.

בתור מי שמומחים בתחום הקולינריה, החלטנו לצאת ולבדוק באופן מעמיק את הליך הבישול של המלוחיה וחזרנו עם כל האינפורמציה שתאפשר לכם לדעת כמה זמן ייקח לכם להכין את המאכל המיוחד הזה. הישארו אתנו ותדעו להכין את עצמכם מבחינת זמנים.

 

רגע, מה זה מלוחיה בכלל?

יכול להיות שהגעתם לפה אחרי שהמליצו לכם על המאכל המצרי, אבל אינכם יודעים בדיוק ממה הוא מורכב? אם כך, נציין בפניכם בקצרה שמדובר בתבשיל שעשוי מעלים צעירים של צמח שנקרא מלוחיה. התבשיל אינו צמחוני, בגלל שהוא מכיל בדרך כלל בשר או עוף.

נהוג להגיש אותו בתוספת של לחם ביתי או לצד צלחת אורז חמה. אנו מציינים את האינפורמציה הזו בשלב זה, כדי שתוכלו לדעת שהליך הכנת המלוחיה אינו כולל את הכנת המאכלים שלצידו. שכן, במדריך זה החלטנו להתמקד אך ורק בהכנה של התבשיל עצמו. אם יהיה ביקוש, אנו נוסיף מידע במדריך אחר ובו נציין את משך ההכנה של האורז או הלחם.

מלויה בכל אופן

כמה זמן ייקח לכם לבשל מלוחיה? לא יותר מידי

הליך הבישול של מלוחיה לא אורך זמן רב. אם נסתכל על משך הזמן שבו הסיר נמצא על האש, נוכל לומר לכם שמדובר ב – 5 עד 10 דקות בלבד. אבל הליך הבישול לא מסתכם פה. שכן, יש לבצע תחילה הכנות לבישול של התבשיל האהוב.

 

כמה זמן ייקח להכין את כל התבשיל מההתחלה ועד הסוף?

אם אנחנו כוללים את רגעי ההכנה הבאים, ההליך צפוי לקחת לכם בערך כחצי שעה עד 40 דקות:

  • הכנסת עלי המלוחיה אל תוך סיר עם מים שהורתחו מראש תוך ערבוב תמידי עד הפשרה מלאה
  • טיגון הבצל ועלי הדפנה
  • הכנסת גרגרי ההל
  • הוספת הבשר או העוף
  • הוספת המלוחיה ובישולה

מההתחלה לסוף

אתם לא צריכים לעבוד כל כך קשה – אפשר להשיג מלוחיה בקלות

אם אתם רוצים ליהנות ממלוחיה טעימה במיוחד מבלי לעמוד זמן רב על הרגליים במטבח, כדאי שתדעו שזה אפשרי. שכן, יש לא מעט מסעדות שמתמחות בהכנה של מלוחיה. מסעדות אלה ישמחו לעמוד לשירותכם ולשלוח אליכם מנה (או כמה מנות, בהתאם לצורך שלכם) עד פתח הבית.

אנו ממליצים לנסות את האפשרות הזו לפחות פעם אחת. שכן ,כך, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים מנה אותנטית וטעימה שתחסוך מכם את המאמץ שכרוך בהכנות ובשטיפות הכלים שצפויות להגיע לאחר מכן.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את משך הבישול של מלוחיה. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה החיונית, כך שנותר לכם רק לבדוק את העניין בעצמכם וליהנות מכל ביס.

לבשל סלוויה

אולי תאהבו גם את: