מתכון להכנת בצק שמרים עם מיקסר קנווד

יכול להיות שממש בא לכם להכין פוקצ'ה עם זעתר, אולי אפילו פיצה שאין לה תחרות גם באיטליה.

ככה או ככה, אתם תצטרכו לדעת כיצד להכין בצק שמרים מעולה.

וכשאנחנו אומרים מעולה, יש כמה טיפים שכדאי להכיר כדי להפוך אותו באמת לאחד כזה.

הנה מה שצריך לדעת על הכנת בצק שמרים עם מיקסר קונווד.

מתכננים לפזר בקומת הבניין ריחות של איטליה בעזרת פיצה תוצרת בית? אולי אפילו לאפות לחם טעים במיוחד? ככה או ככה, אנחנו רוצים לתת לכם כמה טיפים להכנת בצק שמרים של מקצוענים. השורות הבאות הן עבור מי שתמיד רצה לשאול כמה שאלות את השף, אבל השף לא היה זמין לענות לו. קודם כל, נתחיל עם מה שלא עושים בעת הכנת בצק שמרים.

 

מה לא עושים כשמכינים בצק שמרים?

כשמכינים בצק שמרים, חשוב מאוד להקפיד על המרכיבים הנוספים שמוסיפים לקמח. בעוד שחלקנו נוסיף מלח לקמח (לפני המים והשמן), חלקנו יוסיפו מלח וסוכר גם יחד. וזו טעות ראשונה, שבדרך כלל אנשים טועים בה בעת הכנת הבצק. לידיעתכם, השילוב של סוכר ומלח מוביל לכך שהבצק פשוט לא יתפח.

אם אתם בכל זאת מתעקשים להוסיף גם מלח וגם סוכר לקמח, יהיה חשוב להוסיף לא רק שמרים, אלא גם אבקת אפייה עבור התפיחה. עד כאן הבנו מה לא עושים. מה שכן עושים, זה הוספת מלח ומים, שמן ואפשרי גם תבלינים.

 

בצק שמרים יכול לקבל TWIST לכל מיני כיוונים

המתכון הבסיסי של בצק שמרים אמנם הוא שמרים, שמן, מים ומלח, אבל זה בהחלט פתוח למשא ומתן. זה לחלוטין יכול להשתנות בעזרת כל מיני תבלינים שונים. למשל, אתם יכולים לשלב בבצק אורגנו, בזיליקום, פפריקה וכדומה. התבלינים גם יצבעו את הבצק בצבע מהמם וגם יתנו לבצק טעם ייחודי ביותר.

אחד הדברים החשובים בהכנת בצק, זהו שלב הלישה של הבצק. יש ללוש את הקמח והשמרים והתבלינים כמו שצריף, עדיף עם מיקסר. מיקסר קנווד יאפשר לכם לדלג בקלות על השלב הזה. בעזרת מיקסר קנווד מקצועי, אתם בעצם תוכלו לחסוך מעצמכם את השלב הסיזיפי של לישת הבצק. למעשה, אתם גם תחסכו בזמן משמעותי.

 

תוכלו גם לרכוש קמח הכולל בתוכו שמרים

בין אם אתם מכינים בצק לפיצה או בצק לפוקצ'ה ולחמים, חשוב לזכור להוסיף את כמות השמרים הנכונה. לרוב, נהוג להוסיף בערך חבילת שמרים אחת על כ-חצי קילו קמח. יחד עם זאת, אתם גם יכולים בימינו לרכוש קמח שכולל בתוכו כבר שמרים. הקמח הזה נמכר בכל מכולת, והוא בעצם מאפשר לכם לקהל זמן תפיחה מקוצר של הבצק. הוא לא עולה יותר מ-13 ₪ בממוצע, ככה שזה יכול להיות שווה את החיסכון במאמץ.

 

מערוך ובצקים

אולי תאהבו גם את: