מתכון להכנת קבב מושלם על גריל גז

להכין על האש קבב עסיסי וטעים ולהרגיש שאתם במסעדת בשרים זהו אחד מהתענוגות הרבים שניתן להפיק מגריל גז.

קבלו את המתכון המושלם להכנת קבב על האש.

 

רשימת המצרכים לקבב עסיסי

על מנת להכין קבב עסיסי תצטרכו חצי קילו בקר טחון טרי (צוואר), 100 גרם שומן, 400 גרם בשר אנטריקוט טרי או בשר מספר 7, פטרוזיליה קצוצה ותבלינים. תוכלו לתבל על פי הטעם או על פי ההוראות. 1 כפית כמון, חצי כפית מלחן שולחן, 1 כפית פפריקה וחצי כפית סודה לשתייה.

 

הוראות ההכנה

ההכנה היא פשוטה ואין צורך בהרבה פעולות. עם זאת צריך לדאוג שהבשר יהיה טרי ואיכותי. במידה וקונים גוש בשר יש לטחון אותו דק ואז הפעולה ארוכה יותר, אך תמיד אפשר לבקש באטליז שיטחנו לכם את הבשר על המקום. ערבבו את התבלינים לתערובת אחת וצקו על הבשר הקצוץ. ערבבו טוב (רצוי עם הידיים) והחלו ליצור צורות. הצורות יכולות להיות מאורכות או עגולות על פי טעמכם האישי. בנוסף, ניתן לשפד על שיפוד בצורה מאורכת. את הצורות שתיצרו הניחו על נייר אפייה או תבנית חד פעמית וקררו בתוך המקרר לפחות לשעה. בינתיים הדליקו את גריל הגז על חום בין 180-200 מעלות. לאחר שהקבבים יתקררו החלו לצלות על הגריל כאשר כל צד ייצלה כחמש דקות. במידה ואתם אוהבים מידת עשייה גדולה יותר השאירו כל צד עוד כמה דקות. הוציאו באמצעות מלקחיים לתבנית או מגש נקי ותיהנו.

 

גריל גז איכותי לצליית קבב

על מנת שהקבבים או בשרים אחרים יצליחו לכם מומלץ לקנות גריל איכותי שישרת אתכם לאורך שנים. לרכישת גריל גז פנו לחברות מומלצות המספקות גריל עם מבער איכותי. המומלץ ביותר הוא מבער נירוסטה שרמת הצלייה בו היא הטובה ביותר. תוכלו גם לבחור מבער יצוק שעוצמת האש שלו גבוהה. החיסרון היחידי בו הוא החומר ממנו הוא עשוי. זהו מבער מברזל שאינו מחזיק לאורך שנים בשל החלודה המצטברת עליו. חשוב גם לא לבחור בגריל עם מבער פח מכיוון שהוא גם מחליד מהר מאוד וגם אינו מספק את עוצמת האש הדרושה. בנוסף, הוא מעלה פיח על הבשר ואף אחד לא אוהב את הקבב שלו עם פיח.

 

מידת העסיסיות של הקבב

כדי שהקבב יהיה טעים ועסיסי חשוב לבחור בגריל שפיזור החום שלו אחיד. אין צורך להשתמש באבני לבה לצורך זה כי הן אינן יעילות, הן סופגות את השומן ומבזבזות גז. כאשר בגריל יש רשת מברזל היא עדיפה מכיוון שהיא קולטת את החום ופולטת אותו לכל הכיוונים וכך מפזרת למעשה את החום באופן אחיד. השיטה החדשה והיעילה ביותר היא באמצעות משולשים הקולטים ומפזרים את החום בצורה שווה ואת זה תוכלו למצוא רק בגריל חדיש.

 

צלייה של בשר

אולי תאהבו גם את: