מתכון להכנת קרם ברולה מושלם

כל חובב אפייה יודע שיש מתכונים שכדי להצליח בהם באמת נדרשים חומרי הגלם הטובים ביותר יחד עם ידיעת והבנת המתכון על בוריו.

כיום, התרחבה תופעת המתעניינים והעוסקים בתחום לימודי קונדיטוריה. לימודים אלו יוכלו להעניק לכם כרטיס כניסה לעולם תוכן חדש ומרתק, יאפשרו לכם להכין את המתכונים הקשים ביותר ברמה המקצועית ביותר ולהיכנס לשוק הקונדיטורים.

בית ספר אסטלה הוא אחד מהמקומות אשר יספקו לכם לימודים ברמה הגבוהה ביותר.

 

דוגמאות לקורסים השונים בהם תוכלו להשתתף בבית ספר אסטלה:

קורס קונדיטוריה רב תחומי

קורס זה מועבר על ידי המורים הטובים ביותר הקיימים בתחום הקונדיטוריה. את הלימודים תעבירו עם חומרי הגלם הטובים והחדשים ביותר ויחד עם ציוד האפייה החדיש ביותר הקיים בשוק. כל אלו עומדים לרשות התלמידים ועוזרים לפיתוח כישורי האפייה שלהם.

הלימודים בקורס זה יכללו העברת יסודות מקצוע הקונדיטוריה. התלמידים ילמדו ויכירו את התכונות המיוחדות של כל חומר גלם, יבינו את ההשפעות שיש לחומרי הגלם אחד על השני ואת הרציונל מאחורי הוספת חומר גלם למתכון ספציפי. בנוסף, התלמידים ירכשו הבנה בטכניקות ובהיגיון העומד מאחוריהן כאשר לאחר למידה זו יוכל כל תלמיד לפתח סגנון אפייה אישי.

הקורס כולל 510 שעות אקדמיות, 250 שעות סטאז' ותעודת הגמר המוענקת בסוף הקורס אשר תפתח בפני התלמידים דלת לתפקידים משמעותיים ביותר במסעדות יוקרה, מלונות ועוד.

 

קורס קונדיטוריה בינלאומי

קורס קונדיטוריה זה כולל בתוכו תכנית לימודים בינלאומית אשר משותפת לשלושה בתי ספר לקונדיטורים מהטובים בעולם: האקדמיה לשוקולד השייכת לחברת קאליבו מבלגיה, בית ספר בינלאומי לקונדיטוריה השייך לבז'אר בצרפת ובית הספר אסטלה מישראל.

כיאה לתכנית בינלאומית הלימודים עומדים בסטנדרט עולמי גבוה כאשר בוגרי התכנית יזכו לתעודת גמר המוכרת ברחבי העולם ומשלושת בתי הספר.

קורס זה הוא המקיף והארוך ביותר מכלל הקורסים הנלמדים היום בארץ ומכיל בתוכו כ- 730 שעות אקדמיות יחד עם סטאז'.

בנוסף כמובן ללמידת הטכניקה וכל מה שניתן לרכוש בקורס הקונדיטוריה הייחודיות של קורס זה הוא המפגש המרתק בין התרבויות והחשיפה למומחים בינלאומיים ברמות הגבוהות ביותר.

 

קורס שוקולטיירים

קורס זה הינו קורס המשותף לבית הספר אסטלה יחד עם האקדמיה לשוקולד השייכת לחברת קקאו בארי מבלגיה. הוא הקורס שוקולטיירים היחיד הקיים כיום בארץ אשר הינו גם בינלאומי ומאפשר לתלמידים המשתתפים בו לקבל תעודה בינלאומית.

במהלך הקורס לומדים התלמידים ידע מעשי ותאורטי. הם יכירו לעומק תכונות המיוחדות לחומרי הגלם הבסיסיים והנלווים ויבינו לעומק את הטכנולוגיות השונות הנדרשות לייצור שממתקים ושוקולד תוך רכישת מיומנויות טכניות ברמות גבוהות.

הקורס מכיל 75 שעות אקדמיות, ויאפשר למשתתפים בו להפוך לאחר מכן ליצרני ממתקים ושוקולטיירים. הקורס מספק גם עזרה בהשמה ומציאת עבודה לאחריו כמו גם מתן ייעוץ עסקי לרוצים להקים עסק עצמאי.

 

קרם בצבעים שונים

אולי תאהבו גם את: