מתכנון להכנת נתח קצבים על מעשנת בשר פלאסט מבית Zgrill

מה שאתם באמת אוהבים לעשות בחיים זה להיפגש עם החבר'ה בגינת הבית שלכם לסעודות בשר טובות? אם כך, ברור מדוע תרצו להפתיע אותם מידי פעם עם אוכל נהדר, ולכן שווה לקחת בחשבון את האפשרות של נתח קצבים במעשנת.

איך עושים את זה ומה צריך לדעת? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

החשיבות של קניית בשר כמה שיותר איכותי

אתם תוהים מה באמת יכול להשפיע על השאלה האם נתח הקצבים שתכינו לחבר'ה שלכם יהיה טעים? אם כך, כדאי שתדעו שעוד לפני השאלה באיזה מעשנת אתם משתמשים והאם יש לכם בבית מכשיר של zgrill או של כל חברה אחרת, יש משמעות לבשר עצמו. לכן אנחנו ממליצים לכם לעצור בנקודה הזאת ולראות איפה בדיוק אתם עומדים לרכוש את הבשר שתכניסו למעשנת, כי אין כל טעם לקנות בשר שלא יהיה מספיק איכותי. ההפך הוא הנכון, כי זה אחד מהדברים הכי משמעותיים שיש, ולכן חשוב לבדוק האם הקצב שלכם אמין, איזה בשר הוא מוכר והאם הוא נחשב לאיש מקצוע מומלץ או לא.

 

שימו לב איך אתם עומדים לתבל את הנתח

כאשר מדברים על נתח קצבים מדברים על נתח שהוא יחסית מלוח מלכתחילה, לכן אחד מהדברים הכי חשובים שצריך לקחת בחשבון כשרוצים להכניס אותו למעשנת, זה נושא המליחות. בעוד שבהרבה מקרים אחרים נרצה להוסיף מלח וכמה שיותר תבלינים, הרי שבמקרה של נתח קצבים זה לא המצב. ההפך הוא הנכון, כי אפילו אם תיקנו בשר איכותי ביותר אך תוסיפו לו יותר מידי מלח לפני שאתם מכניסים אותו למעשנת, הוא עלול לצאת מלוח מידי. זו טעות נפוצה שהרבה אנשים עושים בפעם הראשונה ולכן חשוב לזכור זאת ואפילו אם אתם רגילים לשים בדרך כלל כמות נדיבה של מלח, הפעם זה לא מומלץ. בנוסף, רצוי שגם שאר התבלינים שאתם מוסיפים יהיו כמה שיותר עדינים, כי רק בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שהתוצאה הסופית תהיה כמה שיותר טעימה.

 

שימו לב למשך הזמן שבו הבשר נמצא במעשנת

לבסוף, עוד נתון שיכול להיות מאוד משמעותי ושכדאי לכם מאוד להתייחס אליו כשאתם רוצים לעשות בשר במעשנת, ובמיוחד נתח קצבים, זו השאלה כמה זמן תשאירו אותו במעשנת. אין על כך תשובה אחת נכונה, כי זה תלוי, בין היתר, גם בשאלה עד כמה הנתח שלכם גדול. בנוסף, מאוד מומלץ, אחרי כשעתיים, להוציא את הנתח, לבדוק אותו ולראות האם הוא נראה מוכן או לא. אתם יכולים להיות בטוחים שאם תשקיעו ברכישת הבשר הכי טוב שיש ואם תתבלו אותו כמו שצריך, כל מי שיגיע לארוחה ייהנה ממנה מאוד. כדאי כמובן גם להוסיף לכל החגיגה הזאת יין איכותי וטעים, והרי לכם ארוחה שאי אפשר יהיה לשכוח.

 

נתח משובח

אולי תאהבו גם את: